*Sľúbená časť je tu! Dúfam, že sa vám bude páčiť :) Ďakujem za všetky komentáre k predošlej časti a veľmi si ich všetky vážim.*
PS: Chcela by som vám doporučiť dve fakt dobré fanction s Justinom. Jedna sa volá Vampire Love od NickiKollarova a druhá je F*CK IT I'M YOUNG od Sim878 a obdive sú po slovensky!
Z pohľadu Kelsey
"Zdvihni ten tvoj lenivý zadok." Ten prenikavý hlas patriaci nikomu inému len Carly Risi vtrhol do izby ako sa otvorili dvere, ktoré narazili do šatníka za nimi čo spôsobili, že som vyskočila zo spánku aj keď moje oči boli čiastočne zatvorené.
Nesúvislo som zamrmlala, schovala som si hlavu hlbšie pod vankúš, zúfalo som sa snažil ju zablokovať, dúfajúc, že čím viac som sa zahniezdila do perín, plachta by ma zakryla a ona by konečne odišla.
Ale všetko dobré sa raz skončí.
"Neopováž sa ma ignorovať Kelsey Anne Jones alebo ťa s tých perín nútene vytiahnem za nohy!" Šmarila nohou do zeme, Carly si prekrížila ruky o jej hrudník, z jej uší sršal dym.
Zavrčala som zakrývajúc si tvár rukami, zúfalo som sa snažila spať. "Prosím Carly, daj mi ešte 5 minút." Zamrmlala som, snažila som sa nájsť pokoj, ktorý som mala práve vtedy ako Carly vletela do izby s plameňom na zadku.
Justin zavrčal, pritlačil ma k nemu bližšie, pritúlil si hlavu ku môjmu krku ako zostal v pokojnom spánku a pokračoval v driemaní.
"Dávam ti tri sekundy na to aby si vstala alebo ťa ani Boh nezachráni a zavraždím ťa." Jeho oči horeli na mojej pokožke ako sa na mňa dívala. "Jeden..." Naschvál to zdôraznila. "Dva..." Zvýšila svoj hlas."Tr-"
"Pre lásku Božiu , do piče zavri si už tu klapačku!" Justin vedľa mňa vyštekol, jeho hlava sa zdvihla o pár centimetrov z môjho ramena ako hrešil si hrešil pod nosom.
Carly pokrčila obočím a vzdychla. "Nemá to s tebou nič spoločné, Bieber." Odsekla, toto ráno bola dosť divoká ako si stála za svojím, odmietajúc zlomiť sa pod Justinovým hnevom.
Justin, zdvihol obočie, odfrkol nahnevane, "Keď príde do môjho domu, vletíš do mojej izby a kričíš na moje dievča tak áno, zahŕňa to aj mňa."
Carly vedela, že mal pravdu, zasekla si sánku, zaškrípala zubami. "To je jedno." Zasyčala na Justina predtým ako sa otočila ku mne. "zabudla si už, že dneska máš školu alebo?"
Ako som si to uvedomila, otvorila som naplno oči, vyskočila som z perín, ako mi plachta, ktorá ma držala v teple, spadla a prešiel mnou mráz, prinášajúc zimomriavky po celom mojom tele. "Koľko je hodín?"
"Je trištvrte na sedem, čo znamená, že máš asi 10 minút na to aby si si dala sprchu, obliekla sa a najedla sa predtým ako budeme musieť odísť." Skontrolovala si hodinky a povzdychla "A v tomto prípade by si to mohla aj všetko preskočiť a len sa obliecť pretože nemáme dosť času na to aby si to stihla všetko."
"Kurva, kurva, kurva, kurva, kurva," Zamrmlala som si pod nosom ako som sa vyšmykla z postele hľadajúc po izbe niečo decentné čo by som si mohla obliecť.
Justin si pretrel oči, posadil sa na posteľ, oprel sa o lakte, jeho oči spadli na moju rozptýlenú postavu. "Čo to má kurva byť, že počujem o škole?"
"Zabudol si, že chodíme na vysokú Bieber alebo si už načisto sprostý? Carly sa pousmiala v nechuti.
A ja som si myslela, že robia pokroky....