15

16.2K 275 70
                                    

*Nazdárek! Viem, že sa už tešíte na novú časť ale predtým ako začnete čítať prosím vás prečítajte si aj toto lebo vám chcem povedať celkom dôležité informácie. Tak za prvé mám pre vás zlú správu, ak ma sledujete na Instagrame, možno viete, že idem na týždeň do Grécka (15.6-22.6) a (13.6.14.6) mám školský výlet takže nová časť bude asi až tak za dva týždne. No a ak chcete vedieť čo budem robiť cez tie dva týždne tak si ma follownite na Instagrame: simplystels dobrou správou je, že budú prázdniny tak budem mať trochu viac času na prekladanie a možno ak si pamätáte sľúbila som vám tu novú story a povedala som, že ju dám tak na konci mája trochu sa to posunulo a tak som sa rozhodla, že ju začnem písať až cez prázdnin. A ešte som vám sľúbila, že dám zdieľať vaše story ale teraz fakt nemám čas lebo musím baliť kufre tak vydržte to prosím vás do ďalšej časti a ak píšete nejakú story tak mi pošlite link a ja vám ju budem zdieľať*

PS: Držím palce pri vysvedčkách!

PPS: Ďakujem za milé komentáre, vždy ma veľmi potešia!

Z pohľadu Kelsey

“Čo do piče tým myslíš, že dneska nemôžeš prísť?” Justin zavrčal ako zlostne držal v ruke mobil. Momentálne prekračoval po podlahe v obývačke s jednou rukou na boku. z jeho tváre aj hlasu sršala zlosť a hnev.

Práve som sa sa zobudila a osprchovala som sa keď som počula ako niekto dole kričí a hneď som aj vedela kto to bol. Povzdychla som, urobila som si chvost, zvyšné pramene vlasov som si položila za ucho ako som zišla z posledného schodu.

Bruce, John,Marcus a Marco sedeli na gauči, počúvali čo sa deje, očividne vedeli kvôli čomu. Bruce ma zbadal, vo vnútri sa preklial, jeho oči prezrádzali čo si myslel- Nemala by som tu byť. Naznačil mi aby som nič nepovedala a ja som prikývla hlavou.

Justin si ani nevšimol, že som zišla dolu, pokračoval v pobehovaní, napäl a vypäl si sánku ako počúval toho, kto s ním hovoril. Jeho oči boli zatienené, na jeho krku bolo vidno jeho žily. “Počúvaj ma a pozorne Paul. Vôbec ma nezaujíma čo máš dneska naplánované. Zruš to a stretni sa so mnou móle o 5 alebo uvidíš. Prídem za tebou a budeš si len želať aby si ma počúval na prvý raz.”

Justin sa otočil, uvidel ma a odmračil sa ako sa jeho oči stretli s mojimi. Zostala som stáť ako sa Justin znovu sústredil na svoj telefonát. “Dobrá voľba Paul. Vždy som vedel, že si šikovný.”  Uškrnul sa sarkasticky. “Uvidíme sa.” A  s tým ukončil hovor a nebol až taký šťastný, že s ním skončil.

“Kto to bol?” Opýtala som sa potichu, nevedela som či mal náladu sa so mnou rozprávať alebo nie kvôli tomu nie moc šťastnému rozhovoru, ktoré práve dokončil.

Justinovi zostal na tvári vážny pohľad ako sa na mňa díval. Poškrabal sa na krku, povzdychol a pozrela sa na chalanov, ktorí na nás čumeli.

Bruce toto zobral ako narážku na to aby odišli, postavil sa spolu s ostanými. “Porozprávame sa keď na to príde čas.” Potľapkal Justinov chrbát a stlačil ho. “Teraz je čas Justin.” Zašepkal do jeho ucho ako Justin zaváhal a potom prikývol. “Vieš čo máš robiť.” Pustil ho, vyšiel obývačky spolu s ostanými, dávajúc nám súkromie.

“O čom to hovoril?” Mávla som smerom, kde Bruce zmizol.

Justin si olízal pery a privolal ma rukou “Poď sem.”

Spojila som si pery, prešla som svojimi holými chodidlami po drevenej podlahe pokiaľ som Justinovi nebola tvárou v tvár. Chytil ma za ruku a pomohol mi sadnúť si na miesto na sedačke oproti ktorej bol stolík, na ktorý si sadol on.

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now