•_________________________________•
...Ho sake to maaf kar dena...
•_________________________________•Tahir: I love you.....
Y/n: But I don't love you....
Tahir ko ye sunkar hurt to hota hai kyuke wo ye bohot dino se y/n se kehna chahta tha always jab bhi wo soi hui rehti hai wo hamesha uske sleeping figure se ye kehta tha isi Ummid me ke wo use love back karegi but esa kabhi nhi hua, tahir uske blank face ko dekhkar khada hota hai or apni seat par beth jata hai. Y/n bhi theek se beth jati hai.
Tahir: Seat belt laga lo...
Y/n use usi blank face se dekhti hai kyuke jabhi jo tahir ne kiya tha use wo yaad aata hai, jab Tahir ne uski seat belt laga di thi but ab nhi, kyuke shayad usne jo kaha uski wajah se Tahir ko hurt hua ho? Y/n ko ye accha nhi lagta ke tahir usse cold hai lekin phir bhi wo ky kar sakti hai use tahir ka behaviour to accha lagta hai but wo usse sachme pyar nhi karti, wo tahir par bharosa karti hai but pyar nhi. Wo chup chap seat belt lagati hai or tahir car start karta hai, on the way y/n bas tahir ke baare me sochti rehti hai or tahir bhi y/n ke baare me use bohot zyada Ummid thi ke wo jawab degi or jo use chahiye wo jawab degi lekin nhi....y/n ne abhi tak usse pyar kiya hi nhi halaki tahir ne kabhi use zabardasti nhi ki agar do teen baar ki bhi thi to uska bhi reason tha usne use sorry bhi kaha tha or y/n maan bhi gayi thi phir bhi usne tahir ko abhi tak accept nhi Kiya...kyu?? Yehi soch kar tahir ko disappointment ho rahi thi.
_______________
Tahir y/n ki company pohoch kar again uske liye door kholta hai but kuch nhi kehta just y/n bahar aati hai or tahir ke taraf smile karti hai.
Y/n: Good bye tahir ji...
Tahir still kuch nhi kehta or bas slightly smile karke wapis apni seat par jaakar beth jaata hai, y/n wahi khadi rehti hai disappointed feel karte huye ke ky tahir us baat se itna naraz hai ke wo uske taraf dekh bhi nhi Raha?? Y/n ye soch hi rhi thi ke tabhi use car ki aawaz aati hai or tahir waha se chala jata hai y/n bhi andar chali jaati hai kyuke use or zyada apne aap ko sad nhi karna tha. Tahir apni company me aata hai as always har koi use good morning bolta hai but wo kuch na kehkar apne cabin me jaata hai.
आप पढ़ रहे हैं
𝑲𝑨𝑺𝑨𝑴 - [𝐤𝐭𝐡 𝐟𝐟+𝐒1]✔
Fanfic"𝐼𝑠 𝑎𝑔𝑛𝑖 𝑘𝑜 𝑠𝑎𝑘𝑠ℎ𝑖 𝑚𝑎𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑟 𝑚𝑒𝑖𝑛 𝑦𝑒 𝑘𝑎𝑠𝑎𝑚 𝑙𝑒𝑡𝑎 ℎ𝑢 𝑘𝑒 𝑘𝑎𝑏ℎ𝑖 𝑘𝑖𝑠𝑖 𝑔𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑟𝑑 𝑘𝑖 𝑛𝑎𝑧𝑎𝑟 𝑏ℎ𝑖 𝑛ℎ𝑖 𝑝𝑎𝑑𝑛𝑒 𝑑𝑢𝑔𝑎 𝑜𝑟 𝑛𝑎 ℎ𝑖 𝑚𝑒𝑟𝑖 𝑑ℎ𝑎𝑟𝑎𝑚𝑝𝑎𝑡𝑛𝑖 𝑘𝑜 𝑘𝑜𝑖 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ 𝑏ℎ𝑖 𝑘...