" သားေရ။ "
" ဗ်ာ ေမေမ"
" ေမေမေစ်းသြားခ်င္လို႔ အဲ့တာသားမ်ားလိုက္ပို႔ေပးနိုင္မလားလို႔ေလ။ မင္းမမကေတာ့ ဆိုင္ခင္းေပးထားမယ္ေျပာတယ္။ "
" ဟုတ္ေမေမ။ သားလိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ။ "
နတ္ေဆးေခါင္ အခုမွအလုပ္ကျပန္လာတာျဖစ္သည္။ ညပိုင္းအလုပ္ဆင္းရတာမို႔ သူအိပ္ခ်င္ေပမယ့္လဲ ေမေမကေစ်းလိုက္ပို႔ရန္ေျပာေနတာမို႔ သူျငင္းမေနေတာ့။
" သြားၾကရေအာင္ေလေမေမ။ "
" အင္းသား။ ေမေမလဲသားပင္ပန္းေနမယ္ဆိုတာသိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ေမေမေစ်းဝယ္ရမွာနည္းနည္းမ်ားေနလို႔ပါကြယ္။ "
" သားအမိခ်င္းေတြကို အားနာစရာမရွိအားနာေနျပန္ၿပီေမေမကေတာ့။
ကြၽန္ေတာ္တို႔ရပ္ကြက္ကေလးက လူကုန္ထံ၊ လူခ်မ္းသာရပ္ကြက္မဟုတ္၊ လူလတ္တန္းစား၊ တစ္ေန႕လုပ္မွတစ္ေန႕စား
ရပ္ကြက္ကေလးတစ္ခုျဖစ္သည္။ လူတန္းစားႏွစ္မ်ိဳးေရာေထြးေနတဲ့ရပ္ကြက္တစ္ခုဆိုပိုမွန္လိမ့္မည္။ ဒီရပ္ကြက္ကေလးမွာေတာ့ ေမေမ့ရဲ႕ထမင္းဆိုင္ဟာ နာမည္ႀကီးပင္မဟုတ္လား။.စက္႐ုံေတြေပါမ်ားတဲ့ ဒီရပ္ကြက္မွာ အေဆာင္ေနၿပီးနယ္ကေန အလုပ္လာလုပ္တဲ့လူေတြလဲရွိတာမို႔ ေမေမ့ရဲ႕ထမင္းဆိုင္ေလးက ေရာင္းအားေတာ့အေကာင္းသား။ ရပ္ကြက္ထဲကလူေတြကလဲ ေမေမ့ဆိုင္မွာလာအားေပးၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕စက္႐ုံထဲကလူေတြဆို လေပးနဲ႕ပင္မွာယူစားေသာက္ၾကသည္။ လေပးခ်ိဳင့္ဆြဲဆိုၿပီးလဲရွိေသးတာမို႔ အခ်ိဳ႕ကခ်ိဳင့္ဆြဲေၾကာင့္ တစ္ခါတေလသူပင္ စက္႐ုံအခ်ိဳ႕ကို ထမင္းခ်ိဳင့္ပို႔ေပးရသည္။ အခုေတာ့သူလဲအလုပ္တစ္ဖက္နဲ႕မို႔ ေမေမကိုထမင္းလိုက္ပို႔ေပးတဲ့အလုပ္ကနားထားရသည္။" မမရတနာတစ္ေယာက္ထဲ ဆိုင္ခင္းလို႔အဆင္ေျပပါ့မလား။ "
" အမေလး မင္းအမကိုေတာ့ စိတ္ပူမေနေတာ့နဲ႕။ အခုဆိုသူတစ္ေယာက္ထဲေတာင္ တစ္ဆိုင္လုံးကိုတာဝန္ယူေနနိုင္ၿပီ။ "
" ဟုတ္ကဲ့ပါေမေမ။ ေမေမတို႔အဆင္ေျပရင္ၿပီးသာပါပဲ။ "
" ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ေတာ့ အကူမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေလာက္ေခၚမလားလို႔သားရယ္။ "
YOU ARE READING
ပျို (Complete)
Romanceဂျစ်ကန်ကန်ကောင်လေးနဲ့ ဆရာဝန်ရိုးရိုးအေးအေးကောင်လေးတို့နှစ်ယောက်အကြားက အချစ်။ Sart.3.12.2022 End date.9.5.2023