,,Yo, něco sis zapomněla ve škole." řekl Kakši a podal mi kus papíru, na který jsem si psala všechny informace ,,A taky sem se chtěl zeptat. Je mi to dost blbý, ale... mohl bych být s tebou na praxích příští týden? Všichni mě s tím oxidují a já nechci skončit s někým jako je Gáj."
,,Emmm, nooo. Já nechci nechávat Fox samot- wait. Má teeen, jak se menuje. No prostě ta řasokoule někoho do dvojice?" Kakši se zapřemýšlel a pak řekl, že asi spíše ne ,,Tak fajne. Domluveno."
Šedihlav odešel a já odložila papír na svůj stůl. Ale všimla jsem si něčeho napsaného. Moje písmo to nebylo. Podívala jsem se na to a byl to jeho ig. Omgggggg. Začala jsem skákat radostí. Je strašně roztomilý. Okamžitě jsem našla jeho profil a podívala se mu na fotky. Účet měl naštěstí veřejný, ale ty fotky. Měl je hlavně profesionální a většinou z nějakého boje. Někde se mu i nadzvedalo triko (😏).
,,Co ti je? Máš horečku? Seš celá červená. A teče ti zase krev z nosu." řekla ustaraně Fox a přišla ke mně. Podívala se na můj telefon a pochopila. Jenom se ušklíbla a odešla do kuchyně. Přinesla mi vodu s ledem.
,,Dík. Ty se připrav na praxe, budeš se zelenou palicí." Fox začala okamžitě nadávat. Ne, že by byla naštvaná, ale nemá ráda, když musí být s někým, koho sotva zná.
No, týden uběhl jako voda. A nastaly praxe.