Poslední den s koníkama. Oročimaru se už dávno oddělil a my byli už skoro u stáje. Než jsme vše uklidili, tak byl večer, ale už jsme mohli jet dom.
Flákla jsem tašku někam do kouta a běžela hned za Kakašim. Měla jsem u něho totiž ztrávit noc. Jen jsem si vzala pár věcí do báglu a hned mu vběhla do náruče. Dal si pusu na čelo, chytl mě za ruku a mohli jsme vyrazit. A jelikož mi řekl, že Zoro je dnes s Fox, tak budeme mít byt jenom pro sebe. (nothing horny you sussy baka, gimme your mora)
,,Dámy první." řekl a odemkl dveře. Vešla jsem tedy dovnitř a sundala si boty. Kakaši hned za mnou mě vzal do náruče jak princeznu a odnesl ke stolu, kde mě posadil na linku. Dal mi pusu a hned se začal věnovat večeři. Udělal nám pár toustů, které položil na stůl. Vyzdvihl mě a posadil na židli. Vzal si svou židli, kterou položil vedle mě. Pak jsme se z neznámého důvodu začali krmit, ale bylo to cute.
Ležela jsem už dávno v posteli a čekala na Kakašiho až přijde. Měla jsem v ruce mobil a dívala se na nové bannery pro genshin. Náhle se ale za mnou prohla postel. Trochu jsem se lekla, když jsem na svém krku cítila teplý dech, který tak nějak šimral.
Odložila jsem telefon a otočila se na mého smetihlava. Měl mokré vlasy a LEŽEL TU JENOM V KALHOTECH. Už jsem tak nějak odolná vůči nosebleedu, když ho vidím bez trika, ale bruuh.
Jen se ke mně naklonil a políbil mě. Líbali jsme se dost dlouho a já tak mohla cítit jeho lásku. Pak se ale odtáhl, chytil mě za boky a otočil se na záda, přičemž si mě přitáhl na jeho hruď. Měla jsem co dělat, abych neměla jeden z mých velkých blushů.
,,Miluju tě Athen." řekl svým nádherným hlasem a hned na to mi dal kissanec ,,Sice jsem si myslel, že budeš stejná jako tamty blbky, když sem tě poprvé viděl a dost se za to stydím, ale pak jsem si uvědomil, že nejsi jako ony. A moje srdce později začalo bít rychleji už jenom při pohledu na tebe a tvojí krásu. V tvých očích bych se mohl ztrácet jak Zoro hodiny. Celou bych tě nejraději snědl, jak moc jsi roztomilá, ale to bych tu byl sám a bylo by mi smutno."
,,O-oii, Kakašiiiiiii. Budu se červenaat."
,,To mi vůbec nevadí. Tvůj blush je jak západ slunce... nejraději bych se na to díval hodiny." z mého menšího blushe se stal mega, ale jakože MEGA blush a já si tak schovala hlavu do jeho hrudi. Kakaši se jen zasmál, hlavu mi zvedl a políbil mě. Jen jsem zavřela oči a do polibku se přidala.
,,Aho." řekla jsem mu a lehla si na ksichtem do polštáře.
,,Ale notaaak. Ukaž mi ten bluuuush." jen jsem negativně zakroutila hlavou. Náhle jsem ale na svých bocích cítila jeho silné ruce a možná mě trochu zalehl, ale na svém rameni jsem náhle ucítila něco teplého. Jeho rty. Dával mi pusinky na rameno, ale pak mě tam lehce kousnul. Málem sem vyjekla jak Karin, když Sasukáček, ale povedlo se mi to potlačit. Hned jsem se na něho podívala, ale než jsem stihla cokoliv říct, tak jeho rty byly přisáté znovu na těch mých.
,,Co to do tebe vjelo?" zeptala jsem se, když jsme se odtrhli, kvůli nedostatku kyslíku.
,,Ale niic, jen nechci, abych tě někdy ztratil. By mi zlomilo srdíčko."
,,Však já nikam ani nejdu, smetííí." řekla jsem a dala mu pusu na čelo. Jen se usmál jak měsíček na hnoji, přičemž zavřel svá nádherná očka. Jen jsem si lehla tak, aby to pro nás oba bylo pohodlné, dala mu ještě pusu na dobrou noc a poddala se říši snů.