13

23 2 1
                                    

Kakši ke mně přišel, objal mě zezadu a svou hlavu si položil na mojí. Více sem se o něj opřela a čekala, co bude dál. Učitel řekl, že budeme nontrolovat krvácení. Tak jsem si tedy lehla, protože sem líné ass a Kakši si vezle mě sednul. Učitel říkal celý postup, podle kterého se máme řídit.

Došlo na jednu nohu. Zkontroloval mi stehno a řekl: Žádná krev. Oba jsme se  smáli jak dementi, ale když měl kontrolovat lýtko, tak učitel řekl, že jsme tam našli krev, a že to máme zaskrtit. Začala jsem tedy předstírat bolest. Kakši mi v záchvatech smíchu nandaval škrtidlo.

Nějak jsme zvládli i ostatní cviky i s výměnou.

,,No, tohle bude k dnešku asi vše. Zítra  to doprobereme všechno a pozítří budete mít praktickou zkoušku. Pak jdete na plavání a opět přijdete sem, abyste si napsali test. Max sou 3 chyby, jinak si to budete psát znovu a kdo to nezvládne ani na podruhé, tak si půjde s někým popovídat." sdělil nám učitel informace. Celkem jsem se začala bát, ale myslím, že to všichni nějak zvládneme.

Kakši mě chytil za ruku a rozešli jsme se ven. Ale někdo za námi ho oslovil.

,,Oi, Kakaši. Tohle bylo naposledy co jsem pro tebe něco takového udělal. Moc dobře víš, že by se to dělat nemělo."

Kakši Kde žijí příběhy. Začni objevovat