Pls další cast pls pls pls pls pls :'(
Slova slečny Athén prosím pěkně xd, samozřejmě děkuji za pojmenování této kapitoly,,Pakkune dělej, je tu zimaaa." řekla jsem a zatahala trochu za vodítko. Ten něco teda dočmuchal a mohli jsme jít dál. Po cestě se mi spustila rýmička, takže jsme naší procházku trochu zkrátili, ale nevypadalo to, že by mu to nějak vadilo.
,,Kakašiiiii! Sme domaa." křikla jsem do bytu. Pakkunovi sem sundala obojek a ten se hned někam rozeběhl. Došla jsem do kuchyně a začala si zpívat songu od Dia a přitom si dělat horkou čokoládu. Jaksi jsem ale nevnímala své okolí, a když mě zezadu někdo objal (HMMMMM, KDO TO ASI JE ŽE?), tak jsem málem vylítla do stropu a místo muda muda části jsem vyjekla. V uších se mi rozezněl jeho nádherný smích. Po chvíli jsem se začala smát taky, ale hned na to jsem se rozkašlala.
,,Helehelehelehelehelehelehele, pocem." vzal si mě do náruče a někam šel. Já se jen smutně dívala na hrníček s mojí horkou čokoládou ,,Tady si lehni a zůstaneš tady. Čekej, hned budu zpět."
,,Kakši já nejsem pes." křikla jsem ještě rychle na něj, než úplně zmizel ve dveřích (genšun). Hned ke mně vyskočil Pakkun a lehl si na moje břicho. Začala jsem mu dávat pat pat, ale to už byl Kakaši zpět i s mojí horkou čokoládou a teploměrem. Hned jsem si jí převzala a začala královsky usrkávat. Kakaši mi tedy změřil i teplotu a měla jsem ji trochu zvýšenou.
Kakaši hned přešel na druhou stranu postele a házel na mě všechny deky, které našel. S Pakkunem jsme se na něho dívali zmateně, ale jednu deku jsem si tedy vzala.
,,Nah ah, všechny si vem."
,,Však mi nic nenííí."
,,Ale je, horečka se může vždycky zhoršit a to samý kašel. Takže si je vem na sebe." udělal na mě štěněčí oči, a tak jsem tedy podlehla jeho mocnému kouzlu. Vzala jsem si tedy všechny deky na sebe a lehla si. Pakkuna jsem objímala, ale po chvíli usl. Kakši odešel pro prášky, tudíž jsem byla v pokoji sama. Chvíli jsem přemýšlela, že něco provedu, ale nestihla jsem to.
,,Tady máš prášek s vodou, ještě skočim rychle udělat oběd." řekl a opět odběhl. Co teď budu dělat? Mobil jsem tu naštěstí měla, ale přemýšlela jsem co na něm. Fox bude někde se Zorem, číst se mi nechce... a v tu chvíli mi to docvaklo. DNESKA JE VLASTNĚ BANNER S BAIZHUEM! Okamžitě jsem si zapla genshin na mobilu (Kakši by mohl přinýst vajíčka se slaninou). Místo toho, abych šla wishovat, sem si nejdřív udělala daily. Vyzvedla si u Kateřiny odměny a vrhla se do wishování. Došla jsem si do Monštádu na úžasné pp kameny a začala. 1. 10pull nic, to samé 2., 3. i 4. 10pull. Začala jsem to pomalu vzdávat, ale na můj poslední 10pull se to stalo. Objevila se zlatá. Prosím ať to není Qiqi, prosím ať to není Qiqi, prosím ať to není Qiqi. Začala jsem se proklikávat různým harampádím a teď přišla ta chvíle. Zlatá. A jméno postavy, která se zjevila bylo...
BAIZHU! OMG LEC GOUU! Začala jsem křičet a skákat radostí, až mi málem slzička ukápla. Do pokoje přiběhl okamžitě Kakaši s ustaraným výrazem a pánvičkou v ruce. Hned jsem k němu přiběhla a radostí ho málem umačkala v objetí. Ukázala jsem mu tedy telefon, kde byl stále tento šmeksy muž. Kakši mi jen rozcuchal vlasy a úlevně si povzdechl. Vzal mě do náruče, přehodil přese mě deku a šel se mnou do kuchyně. Posadil mě na stůl a před pusu mi strčil muffin a nějakou šlehačkou. Okamžitě jsem si kousla a připadala si jak v sedmým nebi.
,,Dobrý? Zkoušel jsem něco nového." jen jsem mu začala horlivě přikyvovat a znovu si ukousla. Dala jsem mu ještě big kiss a po mém skoro obědě jsem si šla zpět lehnout do postele s tím, že jsem nějaká unavená. Zalezla jsem znovu pod všechny ty deky, objala Pakkuna, který celou tu dobu spal a už se chystala do říše snů. Ale za mnou se prohla matrace a hned se na mě přisálo maskulární tělo a také zdroj velikého tepla.
A takto jsem s úsměvem na tváři usla.