Uhla jsem pohledem a radši se dívala na složení naší nové třídy. Všechny lavice byly zabrané, takže jsme s Fox nemohli sedět spolu. Celkem mě to sralo, ale co s tím můžu udělat žeyo.
Nějak jsme se tedy představily a Hiruzen nás rozsadil. Mě poslal za šedou palicí a Fox k nějaký mechový hlavě.
,,Tak se tu u nás posaďte. Jmenuji se Tsunade a budu vás učit péči o zdraví a první pomoc. Kakaši, Zoro, dejte holkám rozvrh a o přestávce je trochu seznamte na co si dát pozor a takový kraviny." hned jak Tsunade domluvila, se ke mně otočil šediváč, teď už Kakaši a podal mi papír.
,,Tady máš rozvrh hodin a zezadu máš ještě úkoly, jestli chceš udělat dojem. Sou tam i testy, to ti pak pošlu zápisy, protože tihle dementi nedělají výjimky. Sešity si vem jaký chceš, stejně to je všem jedno, pracujeme hlavně s učebnicema, do kterých můžeš psát. Tělocviky probíhají hlavně venku a to je myslím všechno." pošeptal a já si od něho ten papír převzala s poděkováním. Vše jsem si rychle napsala na nějaký pomuchlaný papír a rozvrh vrátila Kakašimu.
Zbytek dne probíhal jako na každé škole- nuda a otrava. Ale tělocvik už byl o něco zajímavější. Jelikož se už v prváku učilo pořádně pracovat s čakrou, tak jsme s Fox byly trochu pozadu a učitel Džiraja chtěl vidět, jak dobře na tom jsme. Na tomhle jsme dřely snad nejvíc a celkem nám to i šlo. Šplhaly jsme po stromě, kráčely na vodě a na nasimulovaný skále. Všechno proběhlo celkem v klidu až na jednu hru. Hrál se basketball, který nenávidím. No a možná sem se jaksi zakoukala někam, kam bych úplně neměla.
Pokukovala jsem na Kakšiho. Vždy, když skočil, tak se mu nadzvedlo triko a já si nemohla jaksi pomoc. A podle toho to taky dopadlo. Někdo zakřičel mé jméno, a tak jsem se otočila, ale schytala jsem to míčem do ksichtu. Celkem silná rána. Zatočila se mi hlava, ale stála jsem. Šáhla jsem si pro jistotu na nos, a když jsem ji oddálila viděla na ní krev. Džiraja si toho všiml a poslal mě s Kakašim na záchody.
,,Ukaž mi ten nos. Na zlomeninu to nevypadá. Tohle se tu stává běžně. Na, tady máš toaleťák." ten jsem od něj převzala a strčila si ho do nosu. S Kakšim jsme se na sebe ale zadívali. Asi to trvalo nějak dlouho, protože za námi přišla Fox s tím, že nás měla zkontrolovat.
,,Jo, jen to nešlo zastavit." řekl otráveně Kakaši a odešel zpátky.