,,What the hell is wrong with you?! Get out of the bed you laaaaaaaaaazy bastard. What? Come on, partner. The day ain't gonna complete itself." v tu chvíli jsem nasraně otevřela oči. Ale když jsem si uvědomila, kde ležím. No... Jaksi sem skončila tak, že sem ležela na Kakšiho břiše.
,,To už je ráno?" zeptal se Kakaši svým ranním hlasem. Jenom sem vyletěla z postele a vypla budík.
,,Jjj, dobré ráno." řekla sem a rychle si vzala oblečení a šla do koupelny. Nikdy sem takhle ráno nebyla rychleji převlečená. Rovnou sem se učesala a vyčistila si žuby.
Přišla jsem zpátky do pokoje a tam stál Kakši BEZ TRIČKA a rozhlížel se kolem.
,,Neviděla si moje tričko? Přísahal bych, že jsem si všechno odložil na ten stůl." z nosu mi zase začala téct krev, ale snažila sem se koukat na jeho obličej.
,,V koupelně sem nějaký viděla. Asi tvoje." jen jsem kolem proběhla a šla do kuchyně si nalít studenou vodu.
Uvědomila jsem si, že dnes máme vlastně zase praxe a vůbec se mi nechtělo. Pak do kuchyně ale přišel i Zoro a v pažích objímal lišku. Ještě zíval, a tak jsem mu začala dělat krávu. To samý Kakšimu.
Když jsme přišli do té haly jako posledně, tak jsme se zase měli rozdělit do dvojic. Pohlédla sem na Kakašiho a usmála se na něj.