Konečně jsme došli domů a já mohla ulehnout do postele. Tedy, Kakaši tu byl taky, tak jsem mu ještě udělala horkou čokoládu, ale pak jsem šla. Ani jsem se nepřevlíkala, prostě jsem zalehla, přikryla se random dekou a pomalu usínala.
Vzdáleně jsem slyšela něčí hlas. Vstávat se mi fakt nechtělo, tak jsem něco zamumlala a přetočila se na druhou stranu. Ale můj nos se o něco otřel, a tak jsem pomalu otevřela oči.
,,Dobré ráno, princezno." zašeptal pobaveně Kakši. Zjistila jsem, že můj nos se otřel o jeho hruď. Jen jsem něco znovu zamumlala a schovala si obličej v jeho vypracované hrudi.
,,Tak to teda ne, už žádné spaní. Spala si už 3 hodiny a já chci, aby si pak v noci usla." řekl Kakši a posadil se. A jelikož sem líná prdel a fakt nenávidím vstávání, tak jsem se převalila na jeho stranu, kde to bylo vyhřátý, objala peřinu a hodlala dál spát. Slyšela jsem jen povzdechnutí a náhle kolem sebe cítila jeho paže. Vzal mě do náruče a já se mu rychle chytla rukama kolem krku. To už jsem byla plně vzhůru. Podívala jsem se na něj wtf are you doing stylem. Jen se zasmál a nesl mě do kuchyně. Posadil mě na židli a šel něco připravit.
,,Si měl říct, že jdeš něco vařit, bych ti pomohla." řekla jsem ještě ospale.
,,Pomohla maximálně zahřát místo v posteli." řekl hravým tónem a položil přede mě hrnek a horkou čokoládou. Jen jsem mu poděkovala a začala usrkávat. Po chvíli přede mě položil i talíř s lívancema. Lívance s marmeládou, polité čokoládou a s jahodama. Asi moje další oblíbené jídlo. Kousek jsem ukrojila a strčila ho do pusy. Okamžitě se mi rozzářily oči a byla plně vzhůru. Pak jsem dala samozřejmě i Kakšimu, protože ten moula si neudělal pro sebe.
Po této večeři jsme se vrátili zpět do mého pokoje. Zapla jsem nám telku s tím, že by jsme si mohli něco zahrát. Kakaši se posadil na postel vedle mě a vzal si mě na klín. Zrudla jsem, ale dál štelovala ten krám. Když se mi to konečně povedlo zapnout, tak jsem zpustila hru call of ninja.
Dala jsem mu ovladač, ale jak jsem seděla na něm, tak mě v podstatě objímal a hlavu měl položenou na mé. V první polovině jsem se možná kvůli tomu jaksi nesoustředila, ale v druhé jsem se rozjela. S Kakšim jsme tvořili dobrý tým. Každou hru jsme vyhráli a jeden z nám byl vždy první. Takhle jsme hráli asi do půlnoci a to jsem pak už zívala skoro pořád.
,,Nechceš to vypnout a jít spát?" jen jsem přikývla a rovnou zalehla ,,No tak se aspoň převlíkneš ne?"
,,Však už jduu, mami." řekla jsem pobaveně. Jen mi dal něžný pohlavek a hodil mi oblečení do ksichtu. Šla jsem se tedy převlíknout a ulehla do postele.
Spokojeně jsme s Kakašim spali v objetí, když mě vzbudil něčí hlas.