16

19 2 5
                                    

Otevřela jsem oči a první co viděla, byl Kakšiho obličej. Po tvářích mu stékaly slzy a začal mě silně objímat. Snažila jsem se ho probudit, ale moc dobře to nešlo. Naštěstí se mi to nějak podařilo a Kakaši otevřel oči. Měl je zarudlé od pláče. Chvíli na mě koukal, jak kdyby nevěděl co se děje, ale poté mě hned silně objal a položil svou hlavu na můj hrudník. Začala jsem ho utěšovat a dávala mu pat pat na hlavu.  

,,Co se ti zdálo?"

,,J-já nevím, jestli o tom chci mluvit."

,,Proč pak? Osobní téma?"

,,To zas ne. Jenom.... nevím jestli to cítíš stejně. Já jsem se do tebe možná trochu zamiloval." Z této věty jsem dostala mega blush. Kakaši se už pomalu odtahoval z objetí. Zvedla jsem mu tedy hlavu a políbila ho. 

,,Já přece taky, smetihlave." řekla jsem o prohrábla mu vlasy (hráběma xdd). Kakši na mě nevěřícně vzhlédl. Jen jsem se na něho usmála a dala mu znovu pat pat. 

,,J-jsi si jistá?" myslím, že jsem ho snad nikdy neviděla se takhle červenat. Byl k sežrání.

,,Myslíš, že bych tě nechala si schovat tvojí hlavu v mém hrudníku, kdyby ne?" konečně mě přestal tak silně objímat a natáhl se pro polibek a já mu s radostí jsem mu vyhověla.

Ani nevím, kdy jsem stihla znovu usnout, ale už bylo ráno. Začala jsem hledala zdroj tepla, který měl být na druhé straně postele, ne-li namáčknutý na mně. Vedle mě bylo ale prázdno. Rychle jsem otevřela oči a podívala se po místnosti. Nikde nikdo, ani oblečení na stole nebo taška  navíc, nic. Začala jsem vzpomínat na dnešní noc.

Že by se mi to jen zdálo?

Kakši Kde žijí příběhy. Začni objevovat