Kakaši mě měl naučit klusat. Úžasné, já vím. Kira byl ale v chillu jako vždycky. Kakši si ho vzal, dle mého názvu, na zbytečně dlouhé vodítko. Chvilku jsme tedy chodili do kolečka (točí sa tóčí, má modré óči) a pak se přešlo na vysedávání. Kakši mi říkal v jakém rytmu (pls, stop being horny and give me your mora). Docela mi to šlo, tak Kakaši pobídl Kiru ke klusu. Bylo to něco jiného než v kroku. Překvapivě. Málem jsem skončila na zemi, protože se můj koňo trochu rozjel a já nebyla připravená, ale nevadí. Udržela jsem se, to je důležitý.
Po nějaké době jsem si zvykla a vysedávání mi šlo na jedničku. Alespoň podle Kakašiho. Díval se na mě jak pyšná matka na své dítě. Už jsem jen čekala, kdy si utře imaginární slzičku. Měla jsem pocit, že se mi i dívá na ass.
Pak už jsem si klus měla zkusit sama. Kakaši odepl vodítko, jak jsem zjistila, tak se to jmenovalo lonž, ale vodítko je lepší. Pobídla jsem tedy Kiru k chodu a později, když jsem byla ready, ke klusu. Well, co si budeme. Vysedávat, dívat se na cestu a ŘÍDIT (why would you do this) koně je celkem obtížné, ale zvládla jsem to.
Doklusala jsem zpět k našemu kempu. Zastavila jsem u Kakyoina a sesedla. Dala jsem oboum třešně (rerorerorerorerorero). Rozhlídla se a spatřila jenom Oročimarua, který se staral o svého koňa. Opodál jsem konečně zahlédla Fox se Zorem. Taky ho učila klus, ale nějak mu to nešlo. Možná to bylo tím, že seděl na Fintanovi (Fox kůň).
,,Je tohle dobrý nápad?" zeptal se Kakši Fox.
,,Šlo mu to dobře, a když jsem řekla, že musím ještě odjezdit Fintana, tak se nabídl sám. Zachvilku si zvykne." zasmála se Fox a dál se věnovala lonžování.
Z té její chvilky se stala půl hodina a Zorovi to už jakžtakž šlo. S Kakšim jsme mu zatleskali a smáli se jak blbí. Když si to tak vezmete, tak Fox, která je o hlavu a půl menší než Zoro dokáže ovládat tohle mega zvíře, zatímco Zoro má dopomoc, protože Fintan je až moc energetickej. Ale zase jsme brali v potaz, že je to pořád začátečník.
,,Ty se nesměj, někdy tě to čeká taky." řekla Fox.
,,Oiiiiiii, mně stačí Kira, ya know?"
,,Mhm, ale já jedu příští týden pryč. Rodiče zas něco chtěj." to mě smích hned přešel. Začala jsem se vymlouvat, ale Kakaši řekl, že mi s tím pomůže.
Měli jsme vše zabaleno a čekalo se až Fox vydá rozkaz k odjezdu. Orochimaru jede s námi, protože má nakonec stejnou cestu. Ještě jsme se rozhlíželi, jestli jsme na něco nezapomněli a mohli jet. Jelikož Fox řekla, že teď musíme urazit dloooouhou cestu, tak jsem si nechala nějakou super tyčinku v kapse. Kvůli tomu nás taky Fox donutila se naučit alespoň klusat. Čím dřív tam budeme, tím dřív můžeme do vody. Ano, už jsme konečně měli dojít k tomu slíbenýmu jezeru.
,,Připravte se asi na hodinovou cestu. Pojedeme přes les, takže si dávejte pozor na obličeje." varovala nás a vyrazili na cestu. Chvilku jsme šli loukou a pak jsme se pomalu dostávali hlouběji do slíbeného lesa. Možná mě jedna větev pleskla, ale to bude tím, že jsem jela bez vodítka a držela se za Kakšim.
Dorazili jsme tedy na místo a PÁÁNI. Sem nevěděla, že u nás může být tak čistá voda. Ne, že by bylo vidět až na dno. Ale na naše podmínky je tohle čistý. Fox hned zahnala chlapce pryč, že se chceme převlíknout do plavek. Nezbývalo mi tedy nic jiného. Vyšla jsem tedy v plavkách zabalená v osušce ven. Hned jsem na sobě cítila pohled. A nemohl to být nikdo jiný než Kakši. Hned ke mně přiskočil, vzal si mě do náruče a políbil. Zrudla jsem nejen z toho, že se ke mně chová jak k princezně, ale byla jsem před ním jen v plavkách. Sice jsem měla kolem sebe osušku, ale ten pak budu muset sundat zeyo.
,,Věříš mi?" divná otázka, ale jen jsem přikývla. Pomalu mi sundal osušku a posadil na Kakyoina. Sám si pak nasedl taky a pobídl ho k chodu. Seděla jsem tam jak dámička. Obě nohy na jedné straně a tak nějak v Kakšiho klíně. Jednou rukou si mě držel za pas a druhou si začal sundavat triko. WAIT! On si sundaval triko! Snažila jsem se na něj nedívat, protože bych měla zaručenej nosebleed.
Kakyoin se tedy dostal na pláž a tam ho Kakši zastavil. Jen jsem se na něj zmateně podívala a všimla si Fintana, který se k nám přibližoval. Seděla na něm Fox a hned za ní Zoro. Kakaši se jen lišácky usmál na Fox, ketrá mu to oplatila. Co se tady děje?