34

6 2 2
                                    

Leželi jsme s Kakašim na gauči a koukali na nějaké anime. Ani jsem ten děj nějak nevnímala a Kakaši si toho zřejmě všiml.

,,Atheeeen, jak vypadá hlavní postava?" zeptal se.

,,UMMMMMMMM... šedý vlasy, svalnatý muž s hezkou pihou pod jeho   levým koutkem úst?"

,,Hlavní postava je žena."

,,Ale moje hlavní postava je šmeksy." řekla jsem s úsměvem na tváři a spatřila Kakašiho blush. Protočila jsem se tedy na něho celým svým tělem a dala mu pusu na nos.

,,Aho." přísunul svůj obličej blíže k mému a dal mi pusu ,,Každopádně, ten den se už blíží. Doufám, že máš vše přichystané a nezačneš s tím zase moc pozdě jako s perníčky na Vánoce."

,,Jakej den? Však nemáme nic v plánu." řekla jsem zmateně. Kakaši se jen zasmál a dal mi pat pat. Stoupnul si a řekl, že jdu s ním. Samozřejmě jsem se ho ptala KAM, ale ten aho mi to nechtěl říct.

Nedobrovolně jsem se tedy zvedla a šla se převlíknout z pyžama do něčeho normálního. Když jsem přišla Kakaši tam stál už připravený.

,,Vem si jenom mikinu, je tam hezky." dala jsem ještě Pakkunovi piškot a nějakou hračku, vzala si mikinu, boty a vyšla ven.

Kakaši mě chytil za ruku, abych se mu neztratila mezi tou spoustou lidi. Procházeli jsme různě uličky v obchoďáku.

,,Oke, už jenom mlíko a mouku, abych mohl udělat oběd. Chceš tady taky něco?" jen jsem zavrtěla hlavou, že ne a šli jsme dál.

Když už Kakaši chtěl platit svojí kartou, rychlostí mamidleného blesku jsem ho předběhla a připlácla na terminál svojí. Jen se na mě podíval jak vrahounek, ale já se na něho usmála a vyplázla na něho jazyk.

,,Přestaaaaaaň, já dělám naštvanýho. Takhle to nejde, když jsi roztomilá." řekl poraženě. Jen jsem se zasmála, udělala mu pat pat na to jeho smetí a štrádovala si to k odchodu. Kakaši za mnou doběhl a strčil mi do pusy lízátko. Jen jsem mu poděkovala a pokračovali jsme dál v nakupování.

Koukala jsem se různě do výloh a hned mi to došlo. ONI BUDOU VELIKONOCE.


Hned jak jsme prošli dom jsem si vyndala vajíčka. Hezky jsem si malovala různé obrazce a pak mě něco napadlo. Svůj již hotový výtvor jsem podala Kakašimu, který se trochu začervenal. Řekl, že je to cute a dal mi pusinku na tvář. Na vajíčko jsem totiž nakreslila jeho hlavu s pořádným smetím.

Dále jsme pekli beránka. Samozřejmě mouka nesměla chybět jak na zemi, tak i na nás. Smáli jsme se jak blbí a možná jsme trochu spálili berana, ale nevadíííí.

Samozřejmě nesmělo chybět různé objímání a pušinky. A takto probíhal celý náš den.

Kakši Kde žijí příběhy. Začni objevovat