Jelikož jsem se z nějakýho důvodu vzbudila jako 1., šla jsem si zaplavat (dává přece smysel). Už jsem se blížila ke břehu, když mi nad hlavou prolítl.... klobouk? Vylezla jsem rychle z vody, hodila přes sebe osušku a klobouk sebrala. Kde se tady vzal klobouk? Koukala jsem okolo sebe, ale nikoho neviděla. Po chvíli jsem ale z lesa uslyšela hlasité ERIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE a opatrně vyběhla tím směrem.
Stáli tam nějací borci. Nějaký blonďák pořád křičel NEDĚLEJTE TO a nějaký jméno. Moc jsem mu nerozuměla. Každopádně tam byl ještě 1 blonďák, ale omg. Hot plot. Každopádně jsem zůstala stát někde vzadu a jen je pozorovala. Hnědý vlas dal ERIIEEEEEE typkovi pěstí a poslal ho mým směrem! Omylem jsem vyjekla a běžela na stranu, aby mě nesrazil.
,,Speedowagone! Chraň tu slečnu!" (na džentlmena xd) vykřikl hnědý vlas a běžel se dál prát. Teď už tedy Speedowagon ke mně přiběhl a okamžitě si všiml klobouku. Jen mi poděkoval a vzal si ho. Pak mě vzal za ruku a odtáhl někam do budovy? Já myslela, že tady v okolí nic není. Každopádně borec mi dal hned práci. Uličník jeden.
Dovedl mě k nějakým dveřím, že tam budu mít tým, který se mnou bude pracovat a zaučovat mě. Jen jsem pokrčila rameny a vešla. Nějací random borci. ON TAM BYL KAKŠI! Hned jsem mu tedy vběhla do náruče a dala mu kissanec. Chvíli jsme se oba rozhlíželi po místnosti, aby jsme mohli začít s naší prací a jelikož mám praxi v 1. pomoci, tak jsem určitě znala všechny ty nástroje, které tu byly.
Náhle se ale ozvala veliká rána a ze stropu nám na podlahu přistál-
,,DŽONASAN DŽÓSTÁR! Pořád jsi moc slabý!"
,,DIO!" zakřičel zpět Džonasan. Jenže ten si hned všiml nás ostatních a tak se začal přibližovat. Dio se chtěl vrhnout už na Kakšiho, ale to sem nemohla dovolit! Zakřičela jsem proto HAAAAAAAAAAAMOOOOOOOOOOOOONNNNNNNN a jednu mu vrazila. Odletěl z budovy pryč a my mohli slavit.
Strávili jsme tedy s Džonasanem a Speedowagonem hezké ráno. Dokonce nám nalili víno a dali třešně. Ale přiběhl k nám týpek a hned se ptal, jestli si jednu nebo dvě může vzít. Svolila jsem a borec si je dal do pusy a začal mlít rerorerorerorerorerorero a pořád do kolečka do kola.
Kakaši mě měl na klíně a jen mi dával pusinky jak normální, tak i na krk. Dokonce mě krmil i třešněma a já se nemohla vynadívat jeho nádherného obličeje.