39 Je Jako 69

10 2 3
                                    

HothothothothotHothothothothot

,,Good morning, it's 6 a.m. the temperature 5 degrees. Today will be sunny with 1%  chance to rain. Have a nice day." zazvonil mi budík. Chtěla jsem se převalit na druhou stranu, ale nějak mi postupně došlo, že ležím na něčem teplém a maskulárním. Pomalu sem otevřela oči a spatřila Kakašiho, který se na mě usmíval. 

,,Dobré ráno, princezno." řekl a dal mi pusu na čelo. Jen jsem mu zamumlala něco v tom stejném smyslu a znovu si ustlala na jeho boobs ,,Oiiii, tohle je už 3. budík. Musíme vstávat." 

,,Ale já nechcuuuuu." řekla jsem smutně a přehodila si deku přes hlavu. Tím jsem ale vyklepala Pakkuna, který na ní v klídku spal. Stejně se jen překulil a spal dál.

,,Ale už musímee. Takže šup nebo žádný pusinky celý den." nevěřícně sem se na něho podívala s vykulenýma očima. Kakši na mě jen vyplázl jazyk a oba nás odkryl. Okamžitě se do mě dala zima, a tak se mi z Kakšiho nechtělo slézt už vůbec ,,Však je tu zimaaa."

,,Udělám ti teplou snídani, když mě pustíš." i tak sem ho ale nepustila, a tak mě začal ukecávat na lívanečky, na které jsem už kývla a pustila ho z mého kořenov- objímacího vězení. Nějak jsem se převlíkla, přičemž sem vůbec nečmajzla Kakšimu jedno z jeho triček neeee. 

Přišla jsem tedy do kuchyně, tašku zahodila ke vchodovým dveřím a objala Kakšiho zezadu. Ten si vzal mojí ruku a dal mi do ní talíř s tím, ať se pořádně najím.

Už jsme nyli před školou, když na nás začala mávat Fox. Jen jsme se seskupili a pokračovali dál. Kdyby jsme dneska alespoň neměli tak nudný hodiny. A ještě k tomu angličtina. Poslední hodinu.

Hodiny probíhaly normálně, nic zvláštního se nedělo až na ty kecy co měla Hrouda s Bakuleekem. A ještě k tomu mají oba tak debilní smích, že mě z nich hned začala bolet hlava. Jen jsem se opřela více o Kakašiho a pomalu na něm usínala. Komu by se taky nechtělo spát na kriminologii žeyo. Zrovna když už jsem odjížděla do říše snů nám někdo zaklepal na dveře. Byla to Tsunade. 

,,Dobrý den třído. Omlouvám se za vyrušení, ale jen sem přišla oznámit, že zítra je maškarní, takže si vemte nějaké masky. Převlíknete se až tady a dvojice s nejhezčím kostýmem vyhraje žabí čepice." okamžitě sem se probudila a koukla na Kakšiho. Ten věděl co se bude dít a jen přikývl a hodil si ruku kolem mých ramen. 

Po zbytek školního dne jsem přemýšlela, jaký kostým si na sebe vezmem. Přemýšlela jsem o jojos a genshin referenci, ale prostě se nemůžu rozhodnout. Jakou referenci bych měla s Kakšim podniknout?



Kakši Kde žijí příběhy. Začni objevovat