14

22 2 4
                                    

,,Hai hai, otče." wait, to je jeho otec? 

,,To je ta, o které si mluvil? Myslím, že sis vybral celkem dobře." opět jsem zrudla a čekala co bude dál. Kakši se na něj podíval stylem: twl, to si říkat neměl, mělo to být mezi námi. Ten se jen usmál, rozloučil se a odešel.

,,Omlouvám se za něj, občas je takovej makovej." řekl a nasadil omluvný pohled. Jen jsem mu řekla ať to nějak nehroudí. 

Celý týden probíhal tak nějak v pohodě. Praktické zkoušky jsme také zvládli a teď nás čeká plavání a test na závěr. Bazén jsme na mapě nemohli najít, a jelikož máme postiženou třídu, tak ani neodpověděli. Naštěstí se nám to podařilo asi po hodině najít. Koukla sem se i na fotky. Bylo to sice vše moderní, ale vypadalo to male na to, že se tam chystá jít 32 žáků. 

V den plavání jsme tedy s Fox odešli z bytu a po cestě k bazénu jsme nabrali i Kakšiho se Zorem. Nikdo z nás se na plavání moc netěšil. Jediný co mě tankuje je to, že uvidím Kakašiho bez trička. 

Když jsme dorazili před vchod, tak už tam čekala hrouda. Stoupli jsme si dál od ní, aby nás zbytečně nebolela hlava. Měli jsme ještě asi 5 minut, než přijde učitel, ale když jsme tam už čekali přes 10 minut, tak nám všem byla zima. Kakši mě objal zezadu a já se o něj ještě více opřela, protože z něj sálalo nesmírné teplo. 

Když už se ten idiot uráčel přijít, tak jsme mohli spatřit starého dědka. Jak ten vůbec může plavat? Dal nám papír, aby jsme se na něj podepsali. Všichni se tedy museli podepsat venku a pak nás konečně pustil dovnitř. Když už jsme byli u šaten, tak jsem musela pustit Kakašiho ruku, což se mi moc nechtělo. Ještě pořád mi byla zima. 

Všichni se tedy převlíkli, vlezli do sprch a pak do bazénu, kde jsme se museli rozplavat. Kakši se držel vedle mě, a když jsme měli chvilku volno, tak si mě vzal do náruče. Bylo to od něho sladké, ale všechny ty vraždící pohledy ostatních holek. Až teda na Fox samozřejmě, ta měla Zora a byla spokojená. 

Pak už došlo na pár technik, které nám i ukázal. V těch jeho plavkách vypadal jak pedofilní opice, a tak jsem se snažila nenavázat oční kontakt, aby mě nevyvolal, že se mnou chce zkusit další techniku. Pak tedy došlo na techniku ve třech a na nás zbyl nějaký mamlas. Ten mamlas byl vepředu a Kakši vzadu. Chytla sem se mamlase za ramena, Kakšimu jsem dala svoje nohy na ramena a takhle jsme pluli. Teda spíš ti dva, já dělala tonoucího. Ale když jsme byli v hloubce, tak se nás snažil předplavat nějaký tým. Vzali to přes Kakšiho, který skončil pod nimi a nemohl se dostat nad hladinu. Okamžitě jsem se za ním potopila, vzala ho za ruku a snažila se ho dostat pryč. Když už mi docházel dech, tak jsem zabrala co nejvíce a konečně jsem ho odtamtud dostala. Když jsme se vynořili, okamžitě jsem ho vzala k tomu zábradlí, co bylo všude kolem a on se jen chytl a zhluboka dejchal. Ale pak jsem začala vnímat naše okolí a slyšela smích. Smál se celý ten tým a dokonce i ten mamlas. Zařvala jsem na ně, že to není žádná prdel a že se klidně mohl utopit. Vypadalo to, že i tomu dědkovi to bylo celkem jedno a to jsem se nasrala ještě víc. Kakši mě jen chytl za rameno s tím, že to je všechno v pohodě. Opatrně jsem ho objala a poté jsem ho vzala pryč z bazénu. Učitel na nás křičel, že se máme vrátit zpátky, ale na něho se taky můžu vysrat. 

Vzala jsem ho k nám do šatny a položila ho na lavičku. Vzala jsem můj ručník a začala mu sušit vlasy, aby tady nebyla zas taková velká potopa. Kakši si po chvíli sedl a já mu hodila ručník kolem ramen. Opřel si svou hlavu o mé rameno. Začala jsem mu hladit vlásky a po chvíli slyšela slabé oddechování. Opatrně jsem mu sundala hlavu z mého ramene, vzala si svoje věci na převlečení a šla do sprch. Tam jsem si umyla hlavu od toho chlóru a převlíkla se. Rychle a hlavně nenápadně jsem proklouzla do další šatny. Vzala jsem Kakšiho šedivou tašku a šla zpět. Začala jsem mu sušit hrudník. Když už jsem mu nandavala triko a zbývala mi protáhnout druhá ruka, tak se probudil. 

,,Kde, že to jsme?"

,,Pořád s tím idiotem uvnitř, ale měl by nám dát pokoj, když jsme v šatně. Teď si obleč to triko pořádně." řekla jsem a trochu mu s tím pomohla. Pak si odešel do sprch se převlíknout z plavek, do normálního oblečení. Když přišel zpátky, tak si sedl vedle mě a vzal mě na jeho klín. Opět mě objal a položil si hlavu zpět na mé rameno. 

,,K-Kakaši, co to děláš? Zachvilku přijdou ostatní." dostala jsem blush jak svině, ale neodtáhla jsem se. 

,,Chci ještě spát." řekl a opřel si svou hlavu o mojí. Ale v tom, tam někdo vběhl jak namydlenej blesk. Vzhlédla jsem nahoru a viděla Fox. Jen se ušklíbla, ale pak se vzpamatovala.

,,Za chvilku  přijdou ostatní, tak jsem vás přišla varovat." řekla a šla do sprch. Kakši mezitím stihl usnout. Otočila jsem svou hlavu na něho a pošeptala jeho jméno a trochu do něj drkla. Když to nezabralo ani po třetí, tak jsem mu dala pusu na tvář. Chvíli to vypadalo, jako by se nic nestalo, ale pak zamručel.

,,Můžu dostat ještě jednu?" přání sem mu tedy splnila, ale následně řekla, že už musíme jít, než přijdou ostatní holky. Kakaši mě tedy pustil a já si stoupla. Zabalila jsem si věci do tašky a mohli jsme vyrazit. Čekali jsme u vchodu na Fox se Zorem, aby jsme mohli jít společně na testy. Začala jsem se kvůli nim stresovat, protože si nikdo nic nepsal, až na hroudu, a tak nevím, co vše tam bude a jestli si to pamatuji.

Na cestě za testama jsem držela Kakašiho ruku. Poznal, že se mi klepe ruka, a tak se mě po cestě ptal, jestli sem v pohodě. Sdělila jsem mu tedy své obavy. Kakaši mi sundal bágl, kterej si přehodil přes rameno a vzal mě do náruče. Rychle jsem mu obmotala ruce kolem krku. 

Konečně jsme dorazili na  místo. Usadili jsme se u samostatného stolu a čekali na ostatní. Já si mezitím vybavovala vše, co jsme si říkali. Začala jsem si nervózně poklepávat nohou. Kakši si dal ruku na mé stehno a začal mě na něm hladit.

,,V klidu, stejně pak budeme všichni čtyři opisovat. A navíc jsem se díval u táty na výsledky, takže znám správné odpovědi." mrkl na mě. Možná sem dostala zase nosebleed, ale nevadí.

Učitel nám začal rozdávat testy. Mezitím jsem si vytáhla umělou kwisu pro štěstí a propisku. Když to konečně vše rozdal, tak jsme začali psát. Byly to naštěstí a, b, c, d otázky, takže asi dobrý. Celý jsem to napsala a pak jenom kontrolovala od Kakašiho, jestli to mám správně napsaný. Udělala jsem ale schválně chybu, aby to nebylo zas tolik sussy. 

Pak si to učitel vybral a na random to rozdal. Opravili jsme tedy testy a učitel si vyvolal, ty, kteří to nezvládli. Posadil je k jiným stolům a nás ostatní poslal pryč. 

Kakši Kde žijí příběhy. Začni objevovat