Konečne piatok! Poslednú dobu slovo konečne používam dosť často. Nevadí. Dnes máme opäť voľno. Som z toho nadšená. Dnes ideme s Kim, Ninou, Adamom, Chrisom a plus prekvapko do kina. Rýchlo a zbesilo 7. Teším sa...
"Ahoojte!"stretli sme sa pred Kinom všetci. Nina objala Chrisa. Ja Adama a aby sa Kim necítila sama vybavila som jej spoločnosť.
"Kim toto je Fede. Dnes budete spolu tráviť dosť času."
"Prosim??"
"Neboj, ja som sa s tým zmieril. To dáš "
"Pff!"
Kim sa na mňa urazila. Nechcela som aby bola sama ale chcela som aby tu bola. Oni si na seba zvyknú a Fede je fajn chalan.
"Chceš popcorn?"spýtal sa ma Adam
"Môžeme si dať."
"Aký?"
"Maslovy."
"Dobre skončím kúpiť."
"Nie, ideme ja s Ninou. Ty sa zoznamuj."
"Ty si..."nestačil ani odpovedať ja som mu dala pusu a odcupitali sme s Ninou preč.
"Maslovy popcorn veľký a dve coli. Jedna bez cukru."
"Bude to 7,65 eur."
"Nech sa páči."
"Ďakujem."
Nina tiež kúpila a šli sme rovno dovnútra. Film bol perfektný. Celý čas som sa opierala o Adama. Vedela som že si Kim sadne s Fedem. Zlatý sú noa Nina sedela pravdaže vedľa Chrisa. Krása. Úžasný film. Na konci sme si trošku poplakali.
"Skvelý film."
"Pravda"všetci sme sa zhodli.
Šli sme sa najesť. Mekac je top. Aj keď nechceme byť tučné nevadí...
Nejako sa cez to prenesieme.
19:47
Už som doma. Dlho. Je mi zle. Nevládzem. Píšem si s Ninou, Kim a smskujem s Adamom. Nemá totiž wifi.
-Ahoj mojko čo ti je?
- čo by malo byť?
-Nina mi povedala že ti je blbo.
-Hej no trošku mám kŕče.
-trošku?
-Trošku viac.
-Za pol hodku som doma. Potom budeme skypeovat? Viem nemal by som ta nútiť ale...
-Aké nútiť? Jasne že hej...
-Fajnky no idem prepáč. Pa :*
-V pohodicke pa :**
-Choď zatiaľ spat!!
-Ty sa o mňa neboj.Viac sme si nepísali. Zaspala som. Ešte mi došla sms.
Ahoj mojko asi dnes už nevolame, tak ti aspoň píšem. Nechcem ta budiť dobrú nocku a neboj prejde to. Pa :*
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.