Písala som si s Adamom vraj mal super tréning. Pf...mala som a aj mám chuť mu napísať že ja som mala fajm rande so Sebastianom. Písal že vraj mu je ľúto že tu pri mne nebol a take ale mňa to nezaujíma! Toto sa predsa nerobí. Pýtal sa ma prečo som nebrala a ja som si až vtedy zapla mobil. Áno mala aom ho vypnutý, nechcela som aby ma rušil vlastne nikto. Zapínam ho a vážne ma zaujíma koľkokrát mi tem idiot volal a písal.
No dobre mám 7 neprijatých hovor od Adama 2 od Niny 1 od Sebastiana?! Ok...a nejakých 5 sms takže:Od Adama:
Láska fakt ma to mrzí, kde máš mobil? Snažím sa ti dovolať už polhodinu! Prosím keď si ho zapnes alebo nájdeš ho niekto alebo niečo prosím zavolaj!
Fakt ma to mrzí. :(Pf... fakt si myslí že si to tým vyzehli?!
Poklad prosím zapni ten mobil!! A potom mi zavolaj!
Pch už som ho zapla! A volať ti nebudem!
Od Ninky:
Kde si? Zajtra si nerob program ide sa na nákupy dojde aj Amanda!!:))))
Jeeee tak toto ma potešilo fakt velmiii ... aj Amanda supik ale čo mi bije do oči su posledne dve správy od Sebastiana!!!
Beka, ja som zmätený...prečo si ušla? To sa ti tak hnusím alebo čo?!
Vieš čo chovaš sa ako malé zasoplené decko!! Nie si zrelá na vzťah a neotravuj ma !!!
Prosím?! Čo tam je?! Neotravuj ma!!! On mi písal on ma pozval von a bolo to...ach nie....prečo?! Prečo!!!!!!! Toto snáď ani nie je možné on je jeden sebecky a hnusny had!!! Idem si radšej ľahnúť. Nevládzem už ani písať.
ESTÁS LEYENDO
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.