Kde som? Pýtam sa sama seba. Je to tu biele. Samá biela. Desí ma to. Nechcem to. Idem po chodbe. Občas sa na stene objavia stopy po krvi. Bojím sa. Neustále sa musím obzerať za seba. Zrazu uvidím tú čiernu osobu čo skrtila Sebastiana. Kiež by ho uskrtila aj naozaj. No nič. Približuje sa. He čím ďalej tým bližšie. Začína ma bolieť brucho. Točí sa mi hlava. Pomaly klesám na zem. Zatváram oči a čakám čo sa stane. Opäť som na lúke. Lezím v kohosi objatí. Takéto objatie má le Adam. Počkať?! Toto nie je Adam..... nie vlastne je. Len tak tam ležíme a je nám fajnovo. Hľadí ma po hlave. Pozerá mi do očí a usmieva sa na mňa. Zrazu počujem pesničku see you again. Nechápem to. Prečo? Už to chápem. Adam pomaly vstáva a zdvíha ma zo zeme. Zrazu začína plakať. Prečo?? Ukladá ma niekam. Krabica? Nie truhla. Čo sa deje?!! Chcem mu povedať že žijem jasom tu!! Nedokážem. Opäť vidím postavu v čiernom. Už viem prečo tu je. Ide si po mňa. Truhla je otvorená a osoba sa blíži. Už je skoro pri mne a zrazu vidím Adama ako padá na zem. Čože? To fakt? Zas to nechápem! Prečo Adama. Ja tu ležim v truhlici ja som tu pripravená na pohreb nie on. Som oblečená v bielej halenke. Adam je v čiernom. Už to nechápem vôbec. Adam leží na zemi. Osoba v čiernom stojí nad ním. Vydím jej do tváre to snáď nie veď to je.....
Tákže dúfam že sa vám páčia aj takéto iné časti. Asi ich budem dávať častejšie. Uvidím. Určite mi dakte vedieť či sa vám páčia. :*
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.