Utorok

1.9K 119 3
                                    

Taakže, včera som už nestihla písať. Nestalo sa nič výnimočné. Po škole som prišla domov a potom som šla s Kim a s Ninou kúpiť nový skate. Šli sme do Optimi. Bola prča až kým sme nestretli Eriku s Peťom. Čo myslíš čo robili?
"Ahojte" pozdravili sme sa im.
Erika na nás zazerala.....my k nim stále dojdeme v nesprávnu chvíľu!!
"Ahojte" pozdravil sa nám aspoň Peťo keď už Erika nemala čas ani náladu.
"Čo vy tu?" spýtala som sa uštipačne.
"Nakupujeme?!" povedala Erika s hnusným výrazom v tvári.
"Eri, kľuuud!" povedal Peťo a žmurkol na nás čo Eriku ešte väčšmi vytočilo.
"Nehovor že sa mám ukľudniť!! Nemáš na to právo a my sme prišli nakupovať nie vykecávať!!" kričala Erika skoro na celý nákupný dom.
"Dobre, dobre tak poďme. Cawte baby" povedal Peťo a milo sa usmial. Už viem prečo sa doňho Amanda zaľúbila..... to neznamená že sa mi páči!!
Keď od nás odišli šli sme do prvého obchodu čo sme videli, mám pocit že to bol New Yourker, pravdaže sme sa na tom celom zabávali ešte 1 hodinu keď nie viac. Potom sme ich síce nestretli ale davali sme si pozor aby nám náhodou nič neušlo. Skaty sme síce nekupovali ale zato sme si kúpili tričká, nohavice a podobne.
Ale čo sa stalo dnes??
Ráno som išla do školy s Kim pravdaže na skate....ako inak? Čakali sme Ninu ale tá zaspala takže sme radšej šli rýchlo do školy a ona došla za nami. Kým sme došli bolo 7:39 a na 40 školu zatvárajú. Mali sme šťastie. Keďže sa nám škola skoro začína tak aj skoro končí. To ja len tak.... Pri vstupe nás hneď odchytila Paula a varovala nás pred niečím čo sme z jej rozprávania anu nepochopili.
"Vy sa tomu ešte môžete vyhnúť!!" zašepkala a ťahala nás na WC ale pri tom nás prichytila triedna a tá nás naopak vtiahla do triedy a to všetky tri.
"Skvelé sme tu všetci!!"kričala Erika a my sme ešte stále nevedeli o čo sa jedná.
"Imatrikulacia!!!!"vykríkla a už nás niekto prehodil cez plece a ťahal von na dvor kde sme chodievali na telocvik. Všetky dievčatá. So sebou hádzali a chlapci tý len poslušne pochodovali za 2.A.Vybavili si aby to nemali až také kruté. Nás postavili a kopu a skrížil:
"Miss mokré tričko!!!!!!!"
Neveriacky sme sa na seba pozreli ale bolo neskoro. Všetky sme boli mokré.
Našťastie som to nevyhrala. Vyhrala to Erika.....ako inak, chodí s Peťom, ten je druhák a no povedzme si nie je moc škaredá..... my ostatné sme mali max mokré veci a totálne rozazany makeup. Triedna nám dala kľúče od telocvične....tam máme totiž odložené úbory. Chalani sa nám len smiali a ako naschvál mi musel dať Juro pusu. To bola totiž jeho Imatrikulacia.Potom ešte Sebastián ale to som si už užila.....trocha.Po škole som mala klavír a spev. Teraz tu sedím a píšem a nudím sa. Volá mi Nina asi chce aby sme šli na skate potom sa ozvem.

Denník školskej Jaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن