Dnes som bola u babky. Celková nuda. Babka majú farmu. Väčšinou sa tam nudim. Mám 15! Nemôžu ma nútiť aby som tam chodila. Všetko by bolo ok keby.....
"Beka!! Vstavaj ty spachtoš!"
"Nechce sa miii!"
"Ideme k babke tak si zbaľ svoje hlúposti a potom ideme!"
"Ale no taaak, musime??"
"Uhadla si, musíme!! Tak nech si dole!"
"Faaaajn!!"vôbec sa mi nechce. Nina bola u babky, konečne došla a teraz musíme odísť my! Prečo to všetci musia komplikovať?? V pondelok je pisomka a ja pokial viem tak sa u babky zdržíme minimálne do nedele. Nechápem to. Viem, aj u nich treba byť ale nie tak často!! Každý týždeň sme tam. Už nevládzem!
"Rebeka!! Už si vstala?!"ozvalo sa z dola.
"Heeej!"
Skvelé, čo ba seba? Volim kratase a tričko. Vonku je celkom pekne. Ako dibre by bolo na skate?? Sesterka Silvia je posadnutá bicyklami. Nechápem, ona jednoducho stále len ideme na bike? Ako môžeš jazdiť na tom malom?... nooo moja keď ta to neunesie ..... niekedy mám nervy a chcem na ňu hrať systém pštros alebo ešte lepšie ústup! Nechajme ju tak. U babky ma čaká ešte vysavanie, minule som spadla zo schodou. Bolo to divne.Už 2 hodiny tu trcim. Idem sa prejsť.
"Ahoj."pozdravila sa mi Silva.
"Caw!"Dnes ideme kam?"
"Navrhujem rybník."
"Súhlasím!!"
Išli sme asi 20 minút, bavili sme sa o všetkom.
Keď sme došli sadli sme si na lavičky blízko rybníka a skedovali sme okolitú krásu krajiny čo ležala pred nami. Onedloho prišli ďalší dvaja chalani. Jedného vraj Silva pozná a tak sme za nimi zašli.
"Cawte!"pozdravila sa im Silva.
"Cawko, Sisa, dlho sme sa nevideli."povedal jeden z nich. Musím povedať že ten "skaredsi" obaja boli pekný no...
"No to hej, toto je Beka, moja sesterka."
"Ahoj. Ja som Jerguš a toto je Dominik."prestavil sa ten "skaredsi".
"Teší ma."
"Skvelé, Jerguš môžeš nachvilu...." divne sa usmievala a odišli preč. Ostala som s Domčom sama...teda aspoň tak ho nazval Jerguš.....tak som to využila..
"Ja som Beka!"podavalo som mu ruku.
"Mňa to nezaujíma!"
"Prosím?" Zostala som zarazena a pozerala som na neho ako na hovno ktoré zasliapnete v parku.
"No počula si, mňa nezaujíma kto si ani čo si myslíš, som tu lebo ma o to poprosil Jerguš, povedal mi že potrebuje niečo so Silvou prebrať a potrebuje zamestnať akože teba. Vravel že si pekná a nemýlil sa ale vyzeras byť aj arogantná a drzá."zmurkol na mňa a hodil kameň do rybníka. Krv mi prudila v žilách. Bola som nahnevaná. Ako si to môže dovoliť?? Veď ma nepozná!
"Zopakuj to!"
"Povedal som dosť cicka!"čo povedal? Neverila som vlastným ušiam!
"Nedovoľuj si o teba by som ani nezakopla!"
"To si len myslíš poklad!" Nemyslím ja to viem!! Chcela som skríknuť no už tu bola Silva s Jergušom.
"Skvelé správy!"povedala Silva.
"My spolu chodíme a zajtra ideme všetci spolu do lunaparku!"
"Prosim??!!"skríkli sme naraz s Dominikom.
"Presne tak, tešíte sa že??"povedala Silva.
"Úplne najviac, veď my dvaja si rozumieme tak úžasne!"povedala som a ďalej som sa nevyjadrovala....
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.