Štvrtok

1.1K 89 3
                                    

Ráno som sa zobudila celá spotená a hlavne na zemi. Na nohe som si našla asi 2 modriny. Môj sen bol dosť realistický. Znovu prežiť môj pád zo skatu a následne byť zachránená. Tá lúka ma dostala. Neviem čo to znamená ale bolo to hrozne krásne. Vážne musím zístiť kto je ten človek čo mi pomohol.

Som v škole. Celý deň len zamyslene hladím do zošita. Máme matiku s triednou. Počítať ti viem. Veľa dievčat hrá vybíjanú v telocvični. Je tu neskutočná nuda!!

Už som doma. Dnes mi došla podivna sms.
"Si v poriadku?? Dúfam že som ti neublížil."
Čože?? Kto to je? Hneď to zistím!
"Kto si? A ako ublížil?"
"No, skôr zachránil, nepoviem ti kto som."
"Zachranil?"
"No, to som ja !"
"Ale kto ja??"
"Nikto."
Viac sms som už od neho nedostala. Záhadou zostáva:
1. Kto to je?
2. Ako zistil moje číslo?
3. Prečo mi nechce povedať kto je?
V každom prípade to zistím.
22:47 .....nová sms!!
"Bojím sa ti to povedať, možno ma nepochopíš! To ja nechcem. Radšej zostanem v utajení :("
"Tak ostaň! Nečakaj že ti budem odpisovať!"vyzerá to tak že mu na mne záleží tak ideme hrať na city...
"Toto mi nerob! Nesmieš sa v tom vŕtať!"
"Nepíš mi keď mi to nechceš povedať!!"
To boli moje posledné slová a teraz už naozaj. Ešte mi napísal mnohé ďalšie veci ale už som nemala chuť odpisovať. Nechcem sa ani venovať tej osobe. Som len kusok prekvapená, neviem odkiaľ má moje číslo!! To by prekvapilo asi každého. Možno si zo mňa len robia srandu naši chalani. Možné je všetko. Dobrým príkladom je dnešný deň....

..... Po škole sme šli do café baru blízko školy. Ja som mala ale inpuchino, to je káva do ktorej sa pridáva ovocie a zmrzka. Mňamka!! Išli sme 5..... ja, Amanda, Kim, Nina, Paula išli aj chalani teda Sebastián, Tomáš a Martin. Tomáš sa správal nejako milo a hlavne ku Kim čo bolo dosť divné lebo tý dvaja si minule skoro vyškriabali oči!
"Dáte si niečo??"spýtala sa čašníčka a tým ma vytrhla zo zamyslenia.
"Áno poprosili by sme jednu rodinnú pizzu."povedala Amanda ktorá hneď obrátila zrak na otvárajúce sa dvere pretože vchádzal jeden krásny chalan. On jej pohľad opätoval. Ihneď zamieril ku nám. A toto som fakt nečakala!!
"Cawtee!"povedal a pobúchal Tomáša po pleci.
"Caw Bro!"povedal Tomáš. Následne aj Sebastián.
"Predstavíte nás?!"spýtala sa Kim a žmurkla na Tomáša, ktorý zčervenel.
"Lukas toto sú Rebeka, Kim, Paula, Amanda, Sebastián a Ninu už poznáš !"
Lukas sa s nami rozprával a bola to sranda.
Boli sme tam tak do 16:30 potom sme šli preč. Zistili sme že Lukas býva blízko Amandy čo je nemožné lebo ona býva ďaleko.
No tak pre dnešok to bolo všetko.

Denník školskej JaWhere stories live. Discover now