|Rozdział 6|

656 17 0
                                    

|Piszę to oglądając Kevina. Pozdro.|

Dziewczyna zapoznała się z całą grupą. Dowiedziała się że Adison to zawzięta fanka całej drużyny , natomiast Justin to w miarę miły chłopak który interesuje sie jazdą na desce. Giselle kochała rozmawiać z Isabel. Była to taka urocza dziewczyna. Siedzieli właśnie w pokoju fizjoterapeutycznym gdzie rozmawiali na wszystkie tematy czekając na piłkarzy , którzy mieli skończyć trening. No przyznajmy , kto by nie chciał po wyczerpującym treningu być wymasowany? Giselle oparła nogę na nogę słuchając już po raz trzeci "interesującej" historii Crystal , która nie mogła zostawić dziewczyny w spokoju. Aż to pokoju wparował trener. -Zajmijcie się chłopakami. Mieli dzisiaj trudny trening.- powiedział i wyszedł. Grupa zaczęła się przygotowywać i razem wyszli z pokoju kierując się na salę gdzie czekali już piłkarze. Jedni leżeli na matach śmiejąc się ze swoich żartów , a niektórzy sapali i wycierali się z potu.
-Dzień dobry!- powiedziała Adison miło do piłkarzy , a Ci spojrzeli na całą grupę lekarzy. Zestresowana Giselle schowała się za Justinem który biedny nie miał o tym pojęcia. -Zaraz zaczniemy masaż lecz chcemy przed tym przedstawić wam Giselle. Jest tu na zmianę za jednego fizjoterapeute. Giselle uśmiechnęła się , a Ci popatrzyli na nią. Ta nie znała ich języka więc nic nie mówiła.
-Giselle , idź zajmij się panem Kylianem.- powiedziała Isabel , a Adison spiorunowała je wzrokiem.
Dziewczyna pokiwała głową wycierając spocone dłonie o spodnie. Podeszła do mężczyzny i witając się po angielsku włączyła tłumacza i kilkając opcje polsko-francuską zaczęła pisać.
W którym miejscu mam zacząć?
Pokazała mężczyźnie telefon , a ten popatrzył na nią jakby zirytowanym wzrokiem.

|Przepraszam za taki krótki rozdział ale wiecie zależy mi na nim żeby jeszcze dziś go dodać , a ja kocham bawić się w polsat i ucinać wątki więc papa mam nadzieję że miło wam się czytało dziś

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

|Przepraszam za taki krótki rozdział ale wiecie zależy mi na nim żeby jeszcze dziś go dodać , a ja kocham bawić się w polsat i ucinać wątki więc papa mam nadzieję że miło wam się czytało dziś. Dziękuję za like , komentarze i wyświetlenia.|
Słowa:299

Welcome to paris | Kylian Mbappe |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz