Final⋆༉

1.8K 168 164
                                    

Final hatrına güzel yorumlarınızı bekliyorum ♡

"Lixie, kremayı dolaptan verir misin bebeğim?"

"Tamam! Krema geliyoor~" buzdolabının kapağını açıp Hyunjin'in öncesinde poşetin içine doldurduğu pasta kremasını çıkardı. Hyunjin, onu Felix'ten alıp her şeyi hazır olan beyaz pastanın üstüne, mavi ile renklendirdiği kremadan sıkarak birkaç detay ekledi.

Bugün Felix'in doğum günüydü. Bu, yaşanan olaylardan sonra Hyunjin ile kutlayacağı ilk doğum günüydü. Bu yüzden ki Hyunjin ona sürpriz yapmak istemişti ama Felix tarafından yakalanmıştı. Böylece doğum günü pastasını birlikte yapmak zorunda kalmışlardı.

Hyunjin'in krema ile işi bittiğinde çöpe atmak için arkasını dönmüştü ama kendisine parıldayan gözlerle ve gülümseyerek bakan bir Felix gördüğünde nefesini bıraktı. "Karnın ağrıyacak."

"Lütfen lütfen lütfen Hyunjin sadece birazcık." siyah saçlı ellerini öne uzattığında Hyunjin dayanamayarak krema poşetini ona verdi. Pastayı alıp dolaba koyarken de az yemesi gerektiğini söylemeyi ihmal etmedi.

Bir saat kadar sonra diğerleri de gelecekti ve güzel bir doğum günü partisi olmasını umuyordu hepsi. Felix'in ilk doğum günü partisi!

İlk değildi aslında tabiki ama Felix böyle olmasını istemişti. Yeni hayatındaki ilk doğum günü partisiydi bu onun için.

"Tamam yeter ver hadi gidip üstümüzü değiştirelim." Felix'in elinden kremayı alıp poşetteki aparatları çıkarttı. Onları lavaboya atarken poşeti de çöpe atıp sevgilisine döndü. Döndüğü anda ise dudaklarından bir kıkırtı dökülmüştü. Felix ne olduğunu anlamaya çalışırken sarı saçlı olan öne doğru bir adım atıp ellerini Felix'in beline yerleştirdi ve eğilip dudaklarını dudaklarına bastırdı. Geri çekilmeden önce alt dudağını emip çenesine bir öpücük bırakmıştı. "Kremayı her yerine bulaştırmışsın."

"Öyle mi?" diye sordu Felix ama bu sorudan çok ima dolu bir cümleydi. "Temizler misin göremiyorum da ben." gözlerini kapatıp dudaklarını öne doğru uzattı. Bu Hyunjin'in gülmesine sebep oldu. Az önce olan kremayı dudaklarından almış olsa da bunu asla söylemeden yeniden sevgilisinin dudaklarını dudakları arasına aldı.

Zaten bunu isteyen Felix'in parmakları, Hyunjin'in yeni kestirdiği kısa sarı saçları arasındaki yerini aldı. Nefesleri tükenene kadar birbirlerinin dudaklarına hapsoldular. İlk geri çekilen ise her zamanki gibi Hyunjin oldu.

Felix hep daha fazlasını isteyen taraftı çünkü. "Partiyi iptal mi etsek? Seninle baş başa daha güzel bir parti yapabiliriz bence."

Onun bu haline gülen Hyunjin başını iki yana salladı ve daha Felix ne olduğunu anlamadan bir elini bacaklarının altına bir elini sırtına koyarak kucağına aldı sevgilisini. "Olmaz, şimdi üzerimizi değiştireceğiz ve güzel bir parti yapacağız. Hep birlikte."

Felix ne kadar mızmızlansa da Hyunjin onu bırakmamış ve birlikte odaya girmişlerdi. Kucağındaki oğlanı yatağın üstüne bırakıp dolabın kapaklarını açtı. Kendisi için mavi gömleği ile beyaz pantolonu alıp geri çekildi. Üstlendikleri çıkartıp seçtiklerini giyinirken de Felix'in gözleri ondaydı. "Gece düğmelerini benim çözmem için giydin onu değil mi?"

Felix'in yüzündeki sırıtış ile sorduğu soruya Hyunjin "Ne?" diyerek cevap verdi. Siyah saçlı olan bir şey söylemeden yerinden kalktı ve sevgilisinin karşısına geçti. Ellerini tutup aşağı indirdi ve gömleğin düğmelerini kendisi iliklemeye başladı.

Shoot Me | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin