Кімната була заповнена густим димом, від якого хотілося кашляти, якщо він потрапляв у легені. Слабке освітлення ручних ліхтарів, на столі в заштореній кімнаті, додавало нотки таємничості для відвідувачів, змушуючи одних лякатися, а інших заворожливо розглядати навколишнє середовище.
—Відкривай наступну карту.
Ліжко гидко заскрипіло, руйнуючи лякаючу тишу, яка лише почала набирати обертів. Цей звук зруйнував не тільки тишу, а й мрії знайти світле майбутнє для однієї з дівчат у кімнаті.
На карті було зображено чоловіка на заправленій кіньми колісниці. Його погляд був сповнений рішучості у своїх діях. Ніби він знав результат подій, які відбудуться з людиною в майбутньому, де він безпосередньо братиме важливу участь.
Наступна відкрита карта знову була з чоловіком. Він впевнено сидів верхи на чорному, як ніч без зірок, коні з металевим жезлом у руці.
Одна з дівчат радісно заверещала, розмахуючи руками в різні боки.
—Що там?
Друга юна леді вдивлялася в карти, намагаючись щось зрозуміти. Але для неї ці знання були незбагненні.
—До тебе повернеться чоловік з минулого. Варто остерігатися його приходу. - Дівчина відкрила наступну карту і насупилася, роздивляючись малюнок. —Він буде не один.
—Що? Це як?
—Я не знаю, Меллісо, - сердито видала дівчина. —Дай подумати.
Мелліса тяжко зітхнула і закинула голову назад, спершись спиною на холодну стіну. Вона була без шпалер чи плакатів, лише крижана, похмура сіра штукатурка, пофарбована бежевою фарбою. Чи це було правильно? Дівчина не знала, та й ці знання, швидше за все, через кілька хвилин зникнуть, залишаючи в голові всю ту саму порожнечу, яка переслідувала її весь вечір.
—Чоловік з минулого? - дівчина іронічно хмикнула, трішки посміхнувшись цим вимовленим вголос словам.
—Їх може бути кілька.
—Що? - Мелліса скинула брову, незрозуміло дивлячись на подругу. —Двоє колишніх?
У дівчину одразу ж полетіла м'яка подушка, яку мала у своїй кімнаті господиня.
—Та ні! Інший якийсь. Мутний тип.
—Розкажи детальніше.
Мелліса з цікавістю глянула на подругу, чекаючи продовження.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomanceПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...