17

2.4K 105 161
                                    

Tüm olanların üzerinden 1 ay geçmişti. İlişkimiz normal ilerliyordu. Çok fazla görüşemiyorduk. Çünkü A takımla olan tüm antrenmanları yoğunlaşmıştı. Maçlara daha fazla çıkıyordu. Mutluydu. Bende mutluydum. Her şey yolunda ilerliyordu.

Bense 1 ayda 4 maça daha çıkmıştım. Tüm elemeler tamamlanmıştı. Final turlarınıda geçmiştik. Yarı finalden çıkabilmek için antrenmanları arttırıyordum. Bu son şansımdı.

Okula gittiğimde beklemeden spor salonuna girdim. Koç kapıdan içeri girdiğinde yanında bir kız vardı. Benden biraz daha kısa siyah saçları ve siyah gözleriyle takımı süzüyordu.

"Bu arkadaşınız takıma yeni katıldı. Henüz 1 haftadır okulumuzda. Hazal'ın mevkisi için geldi. Adı Aleyna. Tanışın kaynaşın bu sene bizle."

Takımdaki herkesle konuşmuş ve antrenmana dahil olmuştu. Bir tek ben kalmıştım.

"Sende Ada olmalısın. Fazla popülersin 1 haftadır kimle konuşsam şu yeni futbolcu çocuğun sevgilisi ithamından fazlasını duydum hakkında."

"Antrenman yapıyoruz."

"Kaptansın aynı zamanda. Biliyor musun bende geldiğim yerde kaptandım. Bazen insanlar çok şey feda ederler. Sende öyle yapmış gibi görünüyorsun." kız iyi şeyler mi söylüyordu yoksa kinaye mi yapıyordu anlamış değildim.

"Evet aklının hayalinin almayacağı kadar çok şey feda ettim."

"Tüm finalleri kaybetmişsin ama." dedi.

"Bir daha kaybetmemek için çabalıyoruz hepimiz." dedim.

Neredeyse tüm gün antrenman yapmıştık. Canım çıktığı için eve gidip duş alıp uzanmıştım.

Ardaammm kişisinden bir yeni mesaj..

Arda: nasılsın güzelliğim?

Ada: ölüyorum yorgunluktan ama seni görsem geçer sanki.

Arda: bende öyle tüm akşam bana kaldı yarınki maç için akşam antrenmanı yok.

Ada: gel bana bir şeyler yaparız.

Arda: aç kapıyı geldim.

Kapıyı açtığım gibi Arda'nın kucağına atlamıştım. Bacaklarım beline dolanmıştı. Dudaklarım boynunu öpüyor, burnum kokusunu içime çekiyordu.

O ise gülmeye başlamıştı.

"Ada gıdıklanıyorum." dedi. Kucağından indim.

"Saçların neden ıslak güzelim? Hasta olacaksın. Kurutalım gel." dedi.

Odama gittiğimizde yatağıma oturdum o ise kurutma makinesinin nerede olduğunu soruyordu.

Elimle işaret ettiğim yeri açtı ve içinden çıkarıp fişe taktı. Elinden alıp kendim yapmaya çalışsamda vermedi.

Arda Güler hasta olmayayım diye saçlarımı kuruttu.

Hafif nemli saçlarım omuzlarıma döküldüğünde ellerim hala üşüyordu.

Kendimi yatağa bıraktığımda Arda kurutma makinesini kenara koyup yanıma geldi.

Ellerim onu omuzlarından ittirdi ve tamamen uzanmasını sağladı.

Tişörtünün altından karın kaslarıyla buluşan soğuk ellerim. Onun ellerinide harekete geçirmişti.

Belimde olan elleri sırtıma kadar çıktı ve dudaklarımız buluştu. Narin öpücüklerle süslerken ikimizde birbirimizi incitmemeye çalışır gibiydik.

Arda Güler | FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin