10

2.7K 130 204
                                    

Haklı çıkmamın üzerine sınıfa döndüm ve telefonumla ilgilenmeye başladım.

Okul bitmişti. Arda'yla tek kelime etmemiştik. Ve günler sıraya dizilmiş aynen bu şekilde tek kelime konuşmadan geçivermişti.

Eve girecekken bir araba Ardaların binasının önünde durdu. Arda indi. Şaşırmıştım. Beni gören Arda durmamı işaret etti ve koşturarak yanıma geldi.

"Ada nasılsın günlerdir konuşmadık."

"İyiyim Arda önemli bir şey yoksa evime girmek istiyorum."  

"Neden böyle yapıyorsun? Seni ilk A takımla çıkacağım maçıma davet edecektim."

"Çok sevindim. Hazal'a söylersin o gelir."

"Ya anlayamıyorum neden böyle davranıyorsun. Hem Hazal bayadır konuşmuyor benimle senin gibi."

"Aç artık gözlerini bence. Maç işini düşüneceğim." dedim ve eve çıktım.

Eve girdiğimde çok oyalanmadım ve derslerimin başına geçtim.

Saat geçti ve uykuya daldım. Sabah olduğunda hazırlandım ve okula gittim.

Efe, Demir ve ben oturuyorduk. "Gidecek misiniz maça?" dedim. Efe konuştu. "Hazal'ın bana sözü var. İstanbul turu yaptıracakmış. Bu akşam ben onunlayım yani gelemiyorum."

Demir buna bozulmadı. Çünkü artık yeni biriyle konuşuyordu.

"Bende gelemiyorum. Konuştuğum kızla date çıkacağız." dedi Demir.

Efe'nin gelişi planlarımızı yavaşlatmıştı.  Çünkü Hazal her erkeğe yapıştığından artık Demir pes etmişti. Darısı Arda'nın başınaydı.

"Bende gitmeyeceğim ya sizde gitmiyorsanız."

Arda'dan

Ertesi gün olmuştu. Maç günüydü sabahtan okul vardı. Bugün hayatımın en önemli günlerinden biri olduğundan  Hazal'la artık konuşacaktım.

Okulda vakit hızlı geçiyordu. Hazal tüm gün Efe'nin yanındaydı. Sadece Ada'yla birlikte oturuyorlarken görmüştüm.

Çıkışta beklemeye başladım.

"Hazal biraz bekler misin bir şey söylemek istiyorum ben sana." dediğimde pek memnun bir ifadesi yoktu.

"Ne konuşacaksak çabuk."

"Hazal biliyorum çok vakit geçmedi tanışalı. Birbirimizi tanıyamadık daha ama ben senden hoşlanıyorum." dedim. Sanki üzerimden yük kalkmış gibi hafiflemiştim.

Kıkırdadı.

"Arda sen ciddi misin ya? Bir kaç gün yanımda gezdin diye benimde senden hoşlandığımı falan mı düşündün? Ya da  A takıma çağırdılar falan diye. Fazla heveslenme herkese yapıyorlar o numaraları."

Arkasına bakmadan dönüp gittiğinde kafamın içinde yankılanan seslerden sonra Ada'nın 'gözünü aç' demesi gelmişti.

Eve vardığımda duş aldım ve üzerimi giyindim. Yarım saatliğine Ada'ya uğrayacak ve onunla konuşacaktım.

Üzerimi değiştim ve Ada'ya gitmek için evden çıktım.

Zilini çaldığımda ev haliyle karşımda dikilen Ada beni hemen içeri davet etti.

"Arda yüzün niye asık?" diye sordum.

"Ada ben Hazal'a ondan hoşlandığımı söyledim." dedim.

Bakakalmıştı. Gözleri bir değişik bakmaya başladı.

"Neden buradasın o zaman! Gitsene Hazal'ın yanına!" dedi.

Arda Güler | FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin