2

5.1K 292 138
                                    

Eve girmiştim. Tek yapmak istediğim duş alıp uzanmaktı, öylede yaptım.

Saçlarım ıslaktı üzerimdeki tişortümü ıslatıyorlardı.

Mutfağa geçtim ve kendime kahve yaptım. Kahvemi yudumlarken instagrama girdim ve arama butonuna bastım.

Arda Güler.

Arattım ve profiline girdim. Fazla takipçisi yoktu. Antrenmanlarından ve bir kaç maçından çekilen fotoğraflarını koymuştu.

Takibe aldım.

Kapı çalıyordu. Abim olmalıydı.

Abim sosyetenin gözünden düşmeyen cemiyetin gözde bekarı konumundaydı. Genç iş adamıydı işte.

Bu yüzden geleni gideni olurdu. İstanbulu yatağına yatırmış sayılırdı. Benim olduğum eve getiremeyeceği insanlarla görüştüğünden daha merkezi bir yerde rezidansta yaşıyordu.

"Abi, hoşgeldin." dedim gülümseyerek.

Onu özlüyordum.

"Hoşbuldum, naber?" dedi benden 7 yaş büyüktü ama benimle konuşurken sanki liseli gibiydi.

"İyiyim abi sen?" İçimden ona sarılmak geliyordu.

"İyiyim bende, Aslıyla karşılaştık dün. Yüzüme bile bakmadı."

Aslı diyorduk anneme. Gözlerim dolsada güçlü durmalıydım.

"Aman abi, baksa ne olacak. Aslı işte fazlası değil artık. O seneler önce bize parayı tercih etti."

Öyleydi, bizi bırakıp zengin sevgilisine koşmuştu.

"Bin pişman babamın paraya para demediğini öğrenince delirmişti."

"Amerika hayaliydi Aslı'nın. Yataklara düşmüştür. Babamın oraya şirketi taşıdığını öğrenince."

Yeterliydi bu konuyu konuşmak.

"Ee senin nasıl geçti ilk günün?"

Arda'yla tanışmam dışında normaldi.

"Normaldi. Yoruldum abi ya, çok uzun bir tatil istiyorum."

"Sponsor olalım sizin okula gönderelim sizi tatile." dedi abim gülerek.

"Evet abi lütfen."

Abimin telefonu çalmıştı ve ayaklanıp bana sarıldı, öptü. Kapıdan çıktı gitti.

Yine kalmıştım tek başıma yalnızlığımla.

Telefonu geri elime aldığımda Arda geri takip yapmıştı.

Okulun ilk günü olsada geçen senelerden tekrar yapmak için masama oturdum.

Vakit oldukça geçmişti. Çalışmaktan bunaldığım için mutfağa geçtim ve akşam yemeği niyetine atıştırmalıklar hazırladım kendime.

Sıcak çikolata hazırladım ve içine buz attım.

Hazırladığım şeyleri tepsiyle terasa çıkardım ve terastaki koltuğa yayıldım.

Telefonumla ilgilenirken hava kararmıştı. Teleskopla yıldızlara baktım. Ayarlayıp fotoğrafını çektim ve instagrama hikaye olarak ekledim.

Doğal şeyleri paylaşmak hoşuma gidiyordu. Zaten fazla fotojenik biri değildim, kendimide nadiren çekip paylaşırdım.

Arda Güler'den bir yeni mesaj..

Beklemeden bildirime tıkladım.

Arda: iyi akşamlar Ada, belli bir sınıf grubu var mı?

Arda Güler | FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin