24

1.7K 90 36
                                    

Gözlerimi açtığımda üşüdüğümü hissediyordum. Ayaklandım ve bağırındım.

"Emir neredesin? Çıkar beni buradan." dedim.

Aynada kendimi gördüğümde saçım başım ve kıyafetlerim darma dağındı.

Bana dokunmuş muydu?

Çok kirli hissetmeye başlamıştım. Elimi yüzümü yıkadım ve bağırınmayı bırakıp bir köşeye oturdum.

"Buradayım!" diye bağırdım fakat kimse gelmiyordu.

İçerisi git gide soğumuştu.

Eylül'den

Demir'le birlikte Irmak'ların yanına geçmiştik.

"Ada nerede?" diye sordum Arda'ya.

"Tuvalete gitmişti ama bi arayayım gelmedi oldu baya."

Telefonundan muhtemelen 'Sevgilim, Ada'm, Güzelim' diye kaydettiği numarayı aradı. Uzun uzun çalan telefona Ada'nın çıkmasını bekledi fakat açmamış olmalıydı.

"Açmıyor. Birazdan tekrar ararım." dedi endişeli bir sesle.

Efe ve Irmak ciddi bir konuşmaya dalmış gibi görünüyorlardı.

Biraz daha geçtikten sonra görüş alanımıza bugün Ada'yı havuza iten aptal girmişti. Kasıla kasıla yürüyordu.

"Naber çocuklar?" dedi utanmadan.

"Ada nerede biliyor musun?" diye sordu sanki Arda sinirle.

"Nereden bileceğim. Bekçisi miyim?" diye sordu.

İfadesi aksini söylesede belkide ortada olmadığından dolayı böyle bir ifade takınmıştı.

Arda'nın yanında biten kız sinirlerimi zıplatıyordu.

"Ada hangi tuvalete gitti biz bir bakalım." dediğimde Irmak ayaklansada Aleyna atıldı.

"Emir geliyor biraz bekleyin. Ona da sorarız."

Sırıtan ifadesiyle bize doğru yaklaşan Emir Arda'ya full focus bakıyordu.

"Ada'yı gördün mü?" diye sordu Efe.

"Tuvaletten çıktığını gördüm." dedi. İfadesi çok garipti. Korkmuş gibiydi.

"Ya açmıyor telefonu. Dağılıp arasak?" dedi Efe.

"Evet dağılalım."

Demirle birlikte bahçeye ve havuzların etrafına bakındık fakat yoktu.

Yarım saat sonra geri toplandığımızda hala Ada ortada yoktu.

"Başına bir şey geldi. Habersiz bırakmazdı." dedi Arda telaşla.

"Biz Demirle otelin bahçesini, otoparkını falan dışındaki her yerini aradık. Yoktu." dedim.

"Bizde Irmak'la odalara baktık. Katları ve restorantı dolaştık ama kimse yoktu." dedi Efe.

"Bende spor salonunu, havuzu hatta spaya bile baktım ama bulamadım. Delireceğim nereye kayboldu bu kız." dedi Arda.

"Tuvalete tekrar dönmüş olabilir mi?" dedi Demir.

"Baktım ben tuvaletlere." dedi Emir. Davranışları garipti.

"Nereden bileceğiz doğru söylediğini? Gözlerini kaçırıyorsun. Zaten ifaden bir garip geldiğinden beri. Tuvalete bakacağım ben." dedi Efe.

"Ne yalanı söyleceğiz ya size." diye çıkıştı Efe'nin önüne geçip Aleyna.

Arda Güler | FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin