Astral Seyahatte Cin Musallat Oldu

74 1 0
                                    

32 yaşında, nişanlı, işinde gücünde biriyim. Bir gün internetten astral seyahat hakkında bazı yazılar okudum. Okuduklarım merakımı kaşıdı; ben de denemek istedim ama ilk başlarda pek de cesaret edemedim. İlerleyen günlerde birkaç deneme yapacak cesareti buldum kendimde. Yaptığım denemelerde bir şeyler olur gibi oldu ama hiçbirinde tam bir netice alamadım. Ancak yaptığım yarı başarılı denemelerin etkisiyle konuya olan ilgim iyice arttı. İnternet üzerinden; astral seyahat hakkında daha fazla araştırma yapmaya başladım.

Astral Seyahatin Ardından Gelen Korku

Astral seyahat deneyimimi takip eden günlerde ufak ufak rüyalarımda korkutulmalar, uyku sırasında bedenime dokunmalar başladı.

Yine böyle günlerden birinde, sayfanın birinde, biriyle tanışıp; onunla astral seyahat hakkında konuşmaya başladık. Karşılıklı olarak tecrübelerimizi anlattık. O kişiyle yaptığımız konuşmalar benim için teşvik edici oldu. Astral seyahate çıkma konusunda daha kararlı denemeler yapmaya karar verdim. Çok geçmeden; internetten tanıştığım o arkadaştan edindiğim bilgilerin yardımıyla sonunda tam bir astral seyahat gerçekleştirmeyi başardım.

Dönüş yaptıktan sonra, seyahat sırasında yaşadığım olayların bana ne kadar korku ve heyecan verdiğine hayret ettim. Yaşadığım astral seyahat deneyiminin ardından bir noktaya kadar herşey gayet normaldi. Ancak bir noktadan sonra olaylar korkutucu şekilde değişmeye başladı. Astral seyahat deneyimimi takip eden günlerde ufak ufak rüyalarımda korkutulmalar, uyku sırasında bedenime dokunmalar başladı. Artık; gün içinde değişik sesler duyuyor, evde kimse yokken birilerini görüyordum.

Hoca Muska Yazıp Başından Savdı

Sabah kalktığımda sırtımda tırnak izleri ile karşılaşmamla tam bir şok yaşadım.

Bir gece, uyku sırasında; rüyamda çok uzun tırnaklı birinin beni kovaladığını gördüm. Normal bir kabus gibi görünüyordu ama değildi maalesef. Sabah kalktığımda sırtımda tırnak izleri ile karşılaşmamla tam bir şok yaşadım. Hatta bu duruma ailem de şahit oldu. Ailem belki benden daha fazla endişelendi bu duruma. Hemen bir hoca bulup, beni ona götürdüler. Ama hoca durumu pek öyle özenli, detaylı dinlemeden muska yazıp, tabiri caizse bizi başından savdı. Amacı sadece para kazanmaktı belli ki.

Bir Suret Benimle Konuşmaya Başladı

O suret benimle konuşuyor, bana bazı konular anlatıyordu. Suretin bana anlattığı şeylerin hepsi de çıkıyordu.

Günden güne yaşadığım bu olaylar değişik boyutlara ulaştı. Üçgen suratlı bir suret görmeye başladım sık sık. O suret benimle konuşuyor, bana bazı konular anlatıyordu. Suretin bana anlattığı şeylerin hepsi de çıkıyordu. Ben kimseye suretle olan konuşmalarımdan bahsetmiyor, gün geçtikçe içime kapanıyordum. Bir süre sonra bu öyle bir hal aldı ki evden dışarı çıkmak istemediğim için işi filan hep bıraktım.

Tabi bu durum ister istemez ailemin de dikkatini çektiği için onların zoruyla doktora filan gittik. Doktor bende tıbbi olarak önemli bir sorun olmadığını, olayları zihnimde hayal olarak yarattığımı söyleyip, panik ilacı verip yolladı. Benim işime geliyordu ama ailem tatmin olmadı. Annem, önceden böyle tuhaf olaylar yaşadığı için bir hoca veya medyumdan; -her neyse işte- yardım almış bir arkadaşının tavsiyesi üzerine beni birine yönlendirdi.

Başka Bir Cinci Hoca Daha

Adam artık telefonda bana bir seans mı yaptı dua mı okudu büyü mü yaptı bilmiyorum; tam o sırada bende bir öfke patlaması oldu.

Daha doğru ifade etmek gerekirse adamı bana yönlendirdi. İlk olarak adam beni telefonla aradı. Uzunca telefonda konuştuk onunla. Adam artık telefonda bana bir seans mı yaptı dua mı okudu büyü mü yaptı bilmiyorum; tam o sırada bende bir öfke patlaması oldu. Telefonda adama istemsizce küfürler etmeye başladım. Bunu neden yaptığımı inanın ben de bilmiyorum. Yaptığımın tamamen farkındaydım, dediğim her şeyi kelimesi kelimesine hatırlıyorum ama yine de sanki benliğim bir şey tarafından ele geçirilmiş de o küfürleri bir başkası benim ağzımı kullanarak ediyor gibiydi sanki.

Hoca Musallat Olan Cini Yaktı

... Bana astral seyahat sırasında bir cin musallat olmuş. Seans sırasında o cin hocayla konuşmuş.

Bir hafta kadar sonra telefonda konuştuğum hocanın evindeydik. Adam olan biteni, başımdan geçenleri uzun uzadıya, bütün detaylarıyla dinledi. Bu uzun konuşmanın ardından bakı yaptı ve bir seans gerçekleştirdik. Seans sırasında olan bitenleri doğrusu hatırlamıyorum pek. Hayal meyal hatırladıklarımsa sanki yaşananları, konuşulanları buğulu bir camın ardından izlemek gibi hala.

Seansı gerçekleştiren hocanın anlattığı kadarıyla bana astral seyahat sırasında bir cin musallat olmuş. Seans sırasında o cin hocayla konuşmuş. Tıpkı hocayla yaptığımız telefon konuşmasında olduğu gibi tehditler, küfürler filan dönmüş. Hatta cin beni öldüreceğini söylemiş hocaya...

Ancak hocanın yaptığı okumalar ve hocanın hüddamının yardımıyla önce bana musallat olan cinniyi zayıflatarak üzerimden almışlar. Daha sonra ise hoca, bana musallat olan o cini yakmış. Şu an iyi ve rahatım. Artık sıra dışı ya da garip şeyler görmüyor, duymuyor ve yaşamıyorum. Hayatımı tekrar eski düzenine koydum. Sizlere tavsiyem lütfen bu tür astral seyahat maceralarını asla denemeyin. Hele kulaktan dolma bilgilerle, bilinçsizce bu işlere sakın kalkışmayın. Sonuçları çok ağır olabilir...

Cin Hikayeleri  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin