Cinler Beni Kaçırmaya Çalıştı

83 1 0
                                    

Bursa'da yaşayan, 1986 doğumlu Gökhan A., çocukken cinlerin kendisini nasıl kaçırmaya çalıştıklarını ve sonrasında yaşadığı sıkıntılı durumları anlatıyor.

Adım Gökhan A. 1986 doğumluyum. Evliyim. Bursa'da yaşıyorum. Yanılmıyorsam yıl 1993... Babam (1994'te vefat etti) rahmetli olmadan önce... Hayatımın seyri 1993 yılından itibaren değişti. Diyeceksiniz ki "Ne gibi?.." Babamın ölümüne şahit olmam, bir insanı anında hissedip bir dakika içinde çözebilmem, karşımdaki insanın benim hakkımdaki düşüncelerini sezebilmem... Ve de üç harflilerle karşılaşmam gibi...

Biri Beni Çağırıyordu

"... gözüm bahçe girişindeki ağacın oraya takıldı. Oraya baktığımda; birinin beni çağırmakta olduğunu gördüm. İşaret parmağıyla "Gel gel" yapıyordu..."

Bu konulardan bir tanesini yani başlangıcını paylaşmak istiyorum. Yaşadıklarımın ispatını veremem size elbet fakat Allah'ım şahidimdir... 1993 yılı; yaşım 7 civarıydı. Evimiz, ilçenin ormanlık (çalılık daha doğrusu) alanlarından birinin bitişiğinde idi. Mevsim yazdı. Gece vakti... Rahmetli babam, annem ve ben dışarı çıktık. Babam bir anda ıslık çalmaya başladı ve bir yandan da saksıdaki çiceklere bakıyordu.

Ben annemin kucağında oturuyordum. Annem de babamı izliyordu; öylece dalmıştı... Derken gözüm bahçe girişindeki ağacın oraya takıldı. Oraya baktığımda; birinin beni çağırmakta olduğunu gördüm. İşaret parmağıyla "Gel gel" yapıyordu. Usulca annemin yanından ayrıldım ve o kişiye yöneldim. Aklıma kötü bir şey gelmiyordu çünkü henüz bu gibi şeyleri anlayabilecek yaşta değildim.

Ayakları Tersti

"... beni çağıran kişinin; yeşilimsi bir renkte ve ayak dirseklerinin ters olduğunu fark ettim..."

Neyse, tam bahçe kapısının çıkışına vardım ki o beni çağıran kişinin; yeşilimsi bir renkte ve ayak dirseklerinin ters olduğunu fark ettim. Arkası bana dönük vaziyette, ıslık çalarak; bahçenin kapısından arkaya yani çalılık tarafına, karanlığa doğru gidiyordu. Şaşırmıştım ama gördüklerime de doğrusu tam olarak bir anlam veremiyordum.

Nedir, neyin nesidir?.. derken karanlıkta vücudunu gizledi. Fakat yüzünü gördüm. Gördüğüm yüz bizim yan komşu olan Çetin abinin yüzüydü. Hızlıca onun yanına yani karanlık çalılıklara varıyordum ki biri bir anda elimi yakaladı. Annemdi...

"Nereye gidiyorsun? Ne yapıyorsun burada?" dedi. Ben de şaşkınlık içindeydim tabi o sırada. Anneme dedim ki "Bak anne! Sana diyom; Çetin abi beni çağırıyor!" Tabi annem de gerçek durumu anlamış olsa gerek ki "Öyle bir şey yok!" dedi ve eve geri döndü. O gece uyuduk ama uyuduğuma pişman oldum...

Cinleri Görüyordum

"Hacı teyze bana okudu. Eski, para gibi bir şeyi okudukça vücuduma dokundurmak suretiyle birtakım uygulamalar yaptı."

Ciğerlerim sökülecek kadar ağlıyordum. Gözümde bir perde vardı sanki. Rahmetli babam kucağına aldı beni fakat ne susmak ne mümkün! Babamı görüyorum ama babamdan çok onları görüyordum. Bir girdabın içindeymişim gibi... Sabaha karşı kendime geldim ve ondan sonra biraz uyuyabildim. Kalktığımda çok sarsılmıştım..

Bir gün sonrasında ise çok hasta oldum. Ne yesem çıkartıyorum. Yoğun baş dönmelerim vardı. Sapsarı kesilmiştim. Bu böyle sürerken annem bir hacı teyzeye götürdü beni. Hacı teyze bana okudu. Eski, para gibi bir şeyi okudukça vücuduma dokundurmak suretiyle birtakım uygulamalar yaptı. Çok şükür geçti. Geçti ama hala da ara ara bazı sesler duyup ve bazı garip şeyler görüyorum. Rabbim kimseye yaşatmasın.

Yatsı vakti sırasında çocuklarınızı dışarıda hareketten men edip eve toplayınız! Çünkü o zaman cinlerin yayılması ve bir şeyi süratle alıp kapmaları vardır." (Buhari)

Cinler Benimle Uğraşıyor 

Daha önce "Cinler Beni Kaçırmaya Çalıştı" başlığı ile cinlerle olan bir deneyimini aktardığımız Instagram takipçimiz, cinlerle ilgil olarak yaşadığı diğer bazı deneyimleri anlatmaya devam ediyor.

Euzü Besmele Çekince Kaçtı

"...Bunu yapmanın çok faydası var ama önemli olan soğukkanlı olmak."

Bir keresinde; onlardan biri (cinler) çocuğumu, bir gece vakti yatağından doğrultmuş, sohbet ediyordu. Karanlık olduğundan silueti tam belli değildi ama boyu ortlalama 1.40, 1.50 civarlarındaydı... "Allahü ekber! Bismillahirrahmanirrahim!" dediğim esnada; açık olan banyo kapısına doğru kaçtı.

O anda "Euzu besmele" çekmeye başladım. Bunu yapmanın çok faydası var ama önemli olan soğukkanlı olmak. Tabi böyle bir durumda karşılaşında kaçımız, ne kadar soğukkanlı olmayı başarabiliriz onu bilemem...

Yakaza Ciniydi

"..."demon"lara dair ipuçlarına ulaştığımı düşünüyorum."

Daha sonra yaptığım araştırmalardan anlayabildiğim kadarıyla; geceyarısı çocuğumu rahatsız eden o yaratık bir yakaza ciniydi... Benim olayı (Daha önce sitemizde ve instagram hesabımızda paylaşılan "Cinler Beni Kaçırmaya Çalıştı" başlıklı hikaye) araştırdığımda ise "demon"lara dair ipuçlarına ulaştığımı düşünüyorum. Allah cümlemizi görünen ve görünmeyen zararlı varlıklardan korusun...

Tüylerim Diken Diken Oluyor

"... çok çok acayip bir duygu hissediyorum..."

İster inanın, ister inanmayın; onları hissettiğim an, -yanımda birileri varken olsun yahut yalnızken- çok çok acayip bir duygu hissediyorum... Bazende ne düşünüyorum biliyor musunuz; -belki saçma gelecek ama- sanki benim onlarla transa geçmemi istiyorlar gibi... Onları hissettiğim an tüylerim diken diken oluyor. Bir anda oluyor bu his.

Transa Geçmemi İstiyorlar

Böyle olduğu zamanlarda hiç arkama bakmam. Tam aksine; ağır hareketlerle yatağıma uzanırım. Çünkü aksini yaptığım zamanlarda yatak odamın kapısını tekmeliyorlar. Efendimizin (s.a.v.) adı üzerine Allah'ıma yemin ederim ki bu böyle... O yüzden transa geçmemi istiyorlar diye düşünüyorum...

Bitişiğimizde Mezarlık Var

"... Bulunduğum yer köyün dışında, orman mevkiinde."

Onlarla (cinlerle) ilgili en son daha birkaç hafta önce bir şeyler yaşadım. Ben Bursa'da yaşıyorum. Balıkesir yolunda bulunan bir köyde (İsmini vermek istemiyorum şu an) çiftliğimiz var. İçinde de hayvanlar vardı ama onları kısa bir süre önce sattık. Tabi haliyle dam denilen, diğer adıyla besihanede şu anda hayvan vs. yok... Ben de haliyle göz kulak olmak amaçlı kalıyorum orada. Bulunduğum yer köyün dışında, orman mevkiinde. Hemen bitişiğimizde de mezarlık var. Kaldığım yer tek göz oda.

İçimde Bir Sıkıntı

Evin tavanını temizlemek amacıyla merdivenden çıkmıştım. Çıkıp, tavanın zeminini incelediğimde; ince, bez tarzı bir şey serilmiş olduğunu gördüm. Üstüne de toprak dökülmüş... Üzerinde fazla durmadım; tavanı ve toprakları temizlemek gayretinde bulundum. Tam biraz biraz temizlemeye başladım ki içime bir sıkıntı, kötü bir his doldu.

Kaynağı Belirsiz Tuhaf Sesler

"... Önce yanıldığımı düşündüm ama daha beş dakika geçmeden bu sefer tavandan sesler gelmeye başladı."

Bunun üzerine bıraktım temizlemeyi ben de. Bir de akşam vaktiydi... Odama geçip kapıyı kapattım. Biraz televizyon, biraz telefon derken vakit geceyarısı. Vakit iyice ilerleyince ışıkları kapatıp yattım. Tam uykuya dalacakken damın içerisinde sesler ve ayak sesi gibi bir şeyler duydum... Önce yanıldığımı düşündüm ama daha beş dakika geçmeden bu sefer tavandan sesler gelmeye başladı.

Birilerinin gezindiği apaçık ortadaydı! Sonrasında hemen dua okumaya başladım fakat sabah namazı vakti girdiğinde anca ve zar zor uyudum. Şu anda hala orada kalıyorum fakat kesinlikle ve kesinlikle bir daha ne olursa olsun yukarı çıkmayacağıma yemin ettim. Zaten o olaydan sonra üç harflilerin sevdiği yerler aklıma geldi... Çok şükür; bir süredir tuhaf bir olay yaşamamıyorum. Rabb'im uzak eylesin.


Cin Hikayeleri  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin