"ONLAR" YAŞANMIŞ GERÇEK CİN HİKAYELERİ KİTABI ÇIKTI. TRENDYOL ÜZERİNDEN İNDİRİMLİ BİR ŞEKİLDE ALABİLİRSİNİZ.
İsmim Can. Ben de size yaşadıklarımdan bir fragman anlatayım. Bir gün saat 4:30 suları sabah namazına kalktım. Abdestimi alıp camiye gidecektim. Kafam boştu. Bir şey düşünmüyordum. Hazırlığımı yaptım, kapıdan çıkıp aşağı indim; evden bahçeye. Tam bahçe kapısından çıkıp, sürgüyü indirdikten sonra arkamı döndüm.
İnsan Olmadıklarını Anlamıştım
Ve işte o an hayatımda yaşayacağım en şok anlardan birisiydi. "Bismillah! La havle vela kuvvete illa billah!" Ne göreyim!.. Cami imamı gibi giyinmiş iki tuhaf kişi. İnsan olmadıklarını anlamıştım. Çünkü boyları yaklaşık 2.5 – 3 mt. civarı, yüzleri yeşil, gözleri aşırı derecede parlıyordu. Kilitlendim o an. Konuşamadım. Başımdan kaynar sular dökülmüştü resmen.
Ta ki varlıklardan birisi bana "Korkma" diyene kadar. Onu dedikten sonra az da olsa rahatlamıştım. Rüya sandım önce. Dokundum kendime ama değildi. İnsanın insanı gördüğü gibi görüyordum onları tam karşımda. Onlardan birisi gülümsedi ve "Hadi camiye" dedi. Ben de hiç sesimi çıkarmadan camiye yürümeye başlamıştım. Birisi sağımda, birisi solumda. Caminin kapısına kadar benle geldiler. Sonra camiye girdim. Bir cesaretle tekrar çıktım dışarı ama... Yoklardı. Kötü olmadıklarını o an anlamıştım. Allah cümlemizi kötülerden korusun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin Hikayeleri +18
TerrorAnonim olarak yazılmış, açıklanması zor, paranormal hikayeler. 'Onlar' yaşanmış gerçek cin hikayeleri kitabımla alakası yoktur. Başınızdan geçen 'Cin' hikayelerini gönderin yayınlayalım.