DEDEMİN SAYESİNDE HÜDDAM OLDUM!

246 6 4
                                    

instagram sayfası : ekapiskay lütfen takip etmeyi unutmayın.

Ancak yaşıtlarımın aksine oyun oynamayı sevmez, namaz kılmak ve kuran okumak ve zikir çekmek beni daha çok kendine çekerdi. 7 yaşımdayken kuran kursuna gitmiş ve kısa süre içerisinde kuran okumayı öğrenmiştim. Okuldan gelince ödevlerimi yapar, hemen namaz kılar, zikirlerimi çeker ardından uyuyana kadar kuran okurdum. Öyle ki rahlenin başında uyur kalırdım. Bir gün komşularımızdan biri hakkın rahmetine kavuştu. Ailemle taziyeye gittik. Vefat eden kişi benimde kendisine amca diye hitap ettiğim Mümtaz amcaydı. Cenaze evinde kadınlar ayrı erkekler ayrı bir odadaydı. Bende babamla birlikte oturuyordum. Tanımadığım biri de kuran okuyordu. Biraz okuduktan sonra sesi çatallaşmaya başlamıştı. Babam "Oğlum geç sen oku biraz da, o dinlensin." dedi. Henüz 8 yaşımda olmama rağmen rahlenin başına geçtim ve okumaya başladım.

Okurken öyle haz alıyordum ki... Gözlerimi kapatıp Kurana bakmadan ezbere okumaya başlamıştım. Okumam bitip gözlerimi açtığımda odadaki insanların yerinde beyaz giyimli güzel yüzlü sakallı heybetli insanlar göz yaşları içinde tebessüm ederek bana bakıyorlardı. Odadaki insanlar yerine bu beyaz tenli sanki kanları çekilmiş gibi insanlar vardı. "İyi ama bu insanlar nereye gitti? Bunlar ne zaman geldi? Babam nerede?" diye şaşkınlıkla etrafıma bakınırken içlerinden biri oturduğu yerden kalkıp havada süzülerek tam önüme geldi. Dizlerinin üzerine oturdu ve tebessüm ederek başımı okşadı. Elleri garip bir şekilde soğuktu. Bana "Ey adem oğlu bir kere daha oku." dedi. Kalın bir ses tonu vardı. Gök gürlemesi sesi gibi yankılanıyordu.

Korkmuştum ama tuhaf bir şekilde de istediklerini yapıyordum.

Sanki bir şey beni tutuyor oradan kaçıp gitmeme engel oluyordu. Yine Kuran okumaya başladım ve yine aldığım hazdan gözlerimi kapattım. Yasin i şerifi okuyordum. Okumam bittiğinde gözlerimi açtım ve o gördüğüm insanlardan eser yoktu. Babam ve odada bulunan diğer insanlar geri gelmişti. Korkuyla oturduğum yerden kalkıp babamın yanına koştum. O gün eve gelir gelmez uyumuştum. Sabah ezanının okunmasına 1 saat vardı. Bir dürtülme hissiyle gözlerimi açtım. Karşımda cenaze evinde başımı okşayan o adam vardı.

Bana "Ey adem oğlu, kalk abdestini al. Bize biraz daha kuran oku. Namaz vaktinde bizde arkanda saf tutalım." dedi. Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım. Ağlamaya başladım. Annemle babam ağlama sesime kalkıp geldiler. Bana ne olduğunu sordular. Onlara cenaze evinde ve kendi odamda neler gördüğümü anlattım. Bana "Korkma! hayal görmüşsün. Beynimiz arada bize böyle oyunlar yapar. Sen kalk namazını kıl oğlum." dedi babam. Ben sakinleşince abdestimi aldım. Odama gelip namazımı kılmak için kendim duyacağım şekilde kamet getiriyordum. O sırada arkamda sanki birileri nefes alıp veriyormuş gibi ses geliyordu. Kamet getirirken arkama baktım, kimse yoktu. Tekbir getirip namaza durdum. Arkamdan bu kez namaz dualarının fısıltısı geliyordu. Korkum zirveye ulaşmıştı ama namazımı bozmadım.

Kılmaya devam ettim.

Namazım bittiğinde arkamı döndüm. Kimse yoktu. korktuğum için annemle babamın ortasına yatıp uyudum o gece. Ertesi gün sabah bizimkilere olup biteni anlattım. Yine bana inanmayıp geçiştirdiler beni. Gece olunca yine uyumaya kendi odama gittim. Yattım, uyudum ve rüya gördüm. Rüyamda o adamlardan biri bana "Es selamun aleyküm ey adem oğlu, ben Tebar. Benimle gördüğün diğer cinin adı da Saye. Bizden korkma. Bizden sana zarar gelmez. Bizde senin gibi Müslümanız. İlk müslüman olan cinlerdeniz. Müslümanın müslümana zararı olmaz ey adem oğlu. Okuduğun Kuranı kerim hakkı için bizden korkma. Biz seni ALLAH' ın izni ile korur, kollarız. Korkma bizden. Vakti geldiğinde neden sana göründüğümüzü anlayacaksın.

Konuşma biter bitmez gözlerimi açtım. Karşımda o varlık duruyordu. Bu rüya ile artık onların bir cin olduğunu ve isimlerini de öğrenmiştim. Yıllar yılları kovaladı. Ben 16 yaşıma gelmiştim. Geçen onca süreyle birlikte artık onlara alışmış, korkmamaya başlamıştım. Mahallemize yeni bir aile taşınmıştı. Bir de kızları vardı. Kız beni gördüğünde korkarak eve kaçıyor. Yolda karşılaşırsak da yolunu değiştiriyordu. Bu böyle 6 ay kadar sürdü bir akşam yatsı ezanından sonra bunların evinden bir bağrış sesi yükseldi. Bütün mahalleli oraya gitti. Bizde gittik. Kız çıldırmış gibi önüne gelene saldırıyordu. Ben gördüğümde kız komşu kadınlardan biri dua okurken "Okuma!" deyip küfürler ediyor ve kadının boğazını sıkıyordu. Kız beni görünce çığlık atarak duvar dibine kaçıp dizlerini kendine doğru çekip kafasını yere eğdi. Bana bakamıyordu. Bu haldeyken bana titrek bir sesle "Git buradan. Ne olur seni burada istemiyorlar." dedi.

Cin Hikayeleri  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin