"ONLAR" YAŞANMIŞ GERÇEK CİN HİKAYELERİ KİTABI ÇIKTI. TRENDYOL ÜZERİNDEN İNDİRİMLİ BİR ŞEKİLDE ALABİLİRSİNİZ.
Komşumuz Anneme Büyü Yaptırmış
Cinli Korku Hikayeleri – Buse Ö. – Küçükken çok sıkıntılar çekmişim. Annem bana gebeyken komşusu ona büyü yaptırmış. Sırf aile huzuru bozulsun diye. Annem çok zor bir gebelik geçirmiş. Ben neredeyse ölü doğuyormuşum. 2 kilo 150 gram doğmuşum. Doğduğumda ufacık ve çok zayıfmışım. "Doktorlar ölür" demişler ama hayatta kalmışım. Bebekken sürekli ağlar, korkarmışım.
Büyüdükçe korkularım çoğaldı... Kardeşlerim oldu. Kardeşlerimle aynı odada yatardık ve ben geceleri hep ağlardım, gölgeler görürdüm. Asla ama asla karanlıkta uyuyamazdım. Sesler duyardım; hırıltı sesleri gelirdi kulağıma. Lavaboya bile girerken kapılar hep açık bırakır, hiç kapatamazdım. Yoksa banyo yapamazdım. Kapıları kapatırsam nefes alamazdım çünkü.
Uzun Siyah Bir Şey Gördüm
Bir gece bir rüya gördüm. Hangi yıldı hatırlamıyorum ama o sene deprem olmuştu. Birdenbire karşıma uzun, simsiyah bir şey çıktı ve elini bana uzattı. Bir şeyler söyledi bana ama ben hiç anlamadım. Uyandığımda hastanedeydim ve konuşamıyordum. Uzun süre böyle kaldım.Gördüğüm şeyi yazmak suretiyle aileme söylediğimde, annem bir süre toplayamadı kendini. Çünkü zamanında o da aynı şeyi görmüş ve hocaya gitmiş. Hoca ona yapılan büyüyü bozduğu için bir daha görmemiş.
Ancak sorun şu ki o şeyler annemi rahat bırakmışlar ama bu sefer bana musallat olmuşlar. Taburcu olduktan sonra annem beni de bir hocaya götürdü. Hocaya gittiğimde hoca bana bir şey içirdi. O şeyi içtikten sonra ben bir süre baygın gibiydim diyebilirim. Net değil hiçbir şey... Sadece canımın yandığını hatırlıyorum. Hocanın yüzünü ve bir de muska hatırlıyorum.
Ağzından Dua Eksik Olmasın
Sonrasında düzeldim. Evlenene kadar bu konularda hiç sorun yaşamadım. Ancak evlendikten sonra aynı sorunlar yine başladı. Daha önceden gittiğimiz hoca ölmüştü ve iyi bir hoca bulmak imkansız gibiydi. Ama zor da olsa bulduk bir başkasını. Bulduğumuz hoca büyünün bozulması için sadece Kuran'dan bazı dualar okudu ve "Kızım ağzından dua eksik olmasın. Yoksa yine gelirler." dedi.
Şimdi ne zaman dua okumadan yatsam onları görüyorum. O sesler, o gölgeler hemen yanı başımda. Ve ben hala karanlıkta uyuyamıyorum. 27 yaşındayım, 1 evladım var ama hala tek yatamam. Artık alıştığım için bana tuhaf gelmiyor. Her gece Ayetel Kürsi'yi 3 kez okur öyle yatarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin Hikayeleri +18
HororAnonim olarak yazılmış, açıklanması zor, paranormal hikayeler. 'Onlar' yaşanmış gerçek cin hikayeleri kitabımla alakası yoktur. Başınızdan geçen 'Cin' hikayelerini gönderin yayınlayalım.