"ONLAR" YAŞANMIŞ GERÇEK CİN HİKAYELERİ KİTABI ÇIKTI. TRENDYOL ÜZERİNDEN İNDİRİMLİ BİR ŞEKİLDE ALABİLİRSİNİZ.
Garip Olaylar Rüyalarla Başladı
Cinli Korku Hikayeleri – Gökhan Ö. – Yıl 2011.. Yer Çanakkale, üniversitede ilk senem. İlk aylarda tek başıma ev tuttum. Ev sahiplerim 70'li yaşlarda, komşularının uğrayıp uçmadığı dedeyle nene, garip insanlardı. Onları dışarıda, bahçede dahi görmek zordu açıkçası. 2 ay sorunsuz geçti. Rüyalar görmeye başladım. Odamda sürekli birileri varmış hisleri doruk noktada... Sanki başımda birisi bekliyormuş gibi sıçrayarak uyanmalar...
Huyumdur; ışığı kapatır, televizyonu açık bırakarak uyurum. Bir gün; sabah uyandığımda ışık açık, televizyon kapalıydı. Uyku arasında kendim yapmış, sonra da unutmuşumdur herhalde diye umursamadım. İkinci gece kapıma birisi inanılmaz şiddetli tekmeler atıyordu. Cesaretimi toplayıp baktım; kimse yoktu. Sabah uyandığımda televizyon ve ışık yine aynı şekilde; uyurken bıraktığımın zıddıydı.
Duşta Bayılmışım
Yine bir gün; Cuma günüydü; İstanbul'a ailemi görmeye gidecektim. Gece 23.30'a bilet aldım. Saat 20.00 gibi duşa girmek için hazırlık yaparken tüm ışıkların yanıp sönmesine, musluklardan suların kendi kendine aktığına şahit oldum. O zamanlar korkum vardı tabi ama daha sonraları garip bir alışmışlık, korkusuzluk hissi oluşuyor. Duşa girdim... 3-5 dakika geçti geçmedi bayılmışım. Ama o göz kararmasını tarif edemem. Uyandığımda ertesi gün saat 17:15 idi. Velhasıl 21 saat duşta baygın kalmışım. Üşüyerek uyandım. Titriyordum. Kalktım. Otogara aceleyle gidip, İstanbul'a gittim. İstanbul'a gidiş yolunda -İsmi lazım değil, önceden tanıdığım bir hocaefendiye giderken- başım çok şiddetli şiddetli ağrıyordu.
Meğer Bir Dişi Cin Bana Aşık Olmuş
Hoca el kitabını açtı ve bana nerde kaldığımı, neler yaşadığımı ve niye yaşadığımı tek tek anlattı. Bir dişi cin bana aşık olmuş. Yanından ayrılıp uzaklaşacağım diye onun etkisiyle banyoda bayılmışım. Baş ağrısının sebebi de onu bırakıp uzaklaştığım için dişi cinin attığı çığlıklarmış. Hocadan muska ve bir şişe okunmuş su aldım. O sıralar çok rahatlamıştım ama evi değiştirmeye kararlıydım. Çanakkale'ye dönünce yurda, arkadaşların yanına misafir oldum.
İlk gece rüyamda, kendi evimde geziniyor oluyorum ve yatağımın baş ucuna bakan duvarda Arapça bir şeyler yazıyor. Sabah arkadaşlara anlattım. Doğru eve gittik. Ve şok! Duvarda aynı rüyamda gördüğüm Arapça şeyler yazıyordu: "Geleceksin". Ve daha sonra iki ay daha o evde kaldım. Benzer şeyler yaşıyordum ve bana artık normal geliyordu. Korkum yoktu. Kontrol ediliyordum aslında. Muskam da çalındı bir gün. Duşa girerken astığım askıda idi. Çıktığımda bulamadım.
Evden ayrılma kararını ise birden aldım. Okuldan eve geldim. Giriş katta ev sahibimin dairesinden; Kuran'la alakasız birtakım okuma sesleri geliyordu. Tarifi zor bir ses... Pencereden içeri baktım. Ev sahibim, altı çarşaflı kadının karşısında oturmuş, onlara bir şeyler okuyordu. Hani ders alan öğrenci gibi. O an deli gibi korktum. Evden ayrılma kararı aldım.
Tuhaf Olaylar Bitmedi Ama Azaldı
Yine aynı hocaefendiye gidip muskamı yazdırdım. Yavaş yavaş rüyalarım azaldı. Bitti demiyorum. Sene 2021; azalmış halde devam ediyorum yaşantıma. Bazen inleyerek uyanıyorum. Şu anki ev arkadaşım çok kez şahit oldu. Anlattıklarım tamamen yaşadığım şeylerdir. Ki bayağı baya özet geçtim. Dahası çok aslında. Hani inançsızca insanlara yalan dolan diyen arkadaşlar, inanıp Allah'a sığınmayı bu şekilde öğrenecekseniz yaşayın ve inanın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin Hikayeleri +18
HorrorAnonim olarak yazılmış, açıklanması zor, paranormal hikayeler. 'Onlar' yaşanmış gerçek cin hikayeleri kitabımla alakası yoktur. Başınızdan geçen 'Cin' hikayelerini gönderin yayınlayalım.