1. BÖLÜM - Kazanmak

34.2K 1K 393
                                    

"Kazandım ve kazanmaya devam edecektim."

Bölüm Şarkısı: Unstoppable - Sia

Yayınlanma tarihi: 04.02.2023

Merhabalar, sevgili okurlarım. Bu kitabı okumaya başladığınıza göre öncelikle size söylemek istediğim bazı şeyler var. Öncelikle bana ve kitabıma bir şans verdiğiniz için çok çok teşekkür ederim. Küçüklüğümden beri hayalim olan bir şeyi gerçekleştiriyorum. Ben yazmaya 9 yaşımda başladım. Önce deftere yazardım, sonra Word Dosyasına yazmaya başladım. Wattpad uygulamasını yıllar önce keşfettiğimde yayınlayıp yayınlamama konusunda kararsız kaldım. Karar vermek iki yılımı aldı diyebilirim. Sadece bu kitapla yetinmeyi düşünmüyorum, inşallah aklımdaki bütün kurguları zamanı geldiğinde size aktarmak istiyorum.

Profesyonel bir yazar değilim, elbette yanlışlarım olacaktır ama lütfen beni kibar bir dille uyarın. Kibar bir dille eleştirin.

Eleştiriye açık bir insanımdır ancak kitabımın başka askeri kurgularla karşılaştırılmasını, kitabıma başka kitaplardan karakterler yazılmasını istemiyorum. Wattpadde bu son dönemde çok arttı. Bu çok saygısızca ve insanın hevesini kırıyor. Bir meslek, isim, soyisim, model benzerliğinde hemen çalıntı damgası vurmayın lütfen. Sonra hiçbir isim, meslek veya model bir kitaba ait değil. Son dönemlerde olan linçler yüzünden yazıyorum bunları, yoksa kitabın ilk bölümünde bunları okumanızı bende istemem...

Bu kitap bir askeri kurgu ve ben asker değilim. İlla ki yanlışlarım olabilir. Her ne kadar araştırsam da, araştırmaya çalışsam da kitabı yazarken tamamen araştırma yapamam. Kitabı yazarken ki konsantrasyonum bozuluyor çoğu zaman.

Kitabın ilk 20 bölümü daha çok istihbaratta geçiyor. Ve ben kitabın ilk 12 bölümünü - 4. Bölümden sonrasını - deprem sürecindeyken kafa dağıtmak için yazdığım için eksiklikler, hatalar olabilir kusura bakmayın. İlk beş bölümü düzenlemek istiyordum ama maalesef sadece ilk iki bölümü düzenleyebildim.

Umarım kitabı beğenerek okursunuz, çok emek vererek yazıyorum, kitabımı tanıtmaya çalışıyorum.

Keyifli Okumalar 🌸

_________________________________________

Dur yolcu! Bilmeden gelip bastığın
Bu toprak, bir devrin battığı yerdir.
Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın
Bir vatan kalbinin attığı yerdir.

Bu ıssız, gölgesiz yolun sonunda
Gördüğün bu tümsek Anadolu'nda,
İstiklal uğrunda, namus yolunda
Can veren Mehmed'in yattığı yerdir.

Bu tümsek, koparken büyük zelzele,
Son vatan parçası geçerken ele,
Mehmed'in düşmanı boğduğu sele
Mübarek kanını kattığı yerdir.

Düşün ki, haşrolan kan, kemik, etin
Yaptığı bu tümsek, amansız, çetin
Bir harbin sonunda bütün milletin
Hürriyet zevkini tattığı yerdir.

~ Necmettin Halil Onan.


Dilhun, içi kan ağlayan demekti. Tam anlamıyla beni anlatan bu kelime, acılarımı harlıyordu. Acılarım harlandıkça beni ayakta tutan güç, daha da büyüyordu. Beni her gün, bir öncekinden daha da güçlü yapıyordu.

Dilhun Kalbimin Davası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin