"Mahşere kaldı aşkımız. Kim bilir belki cennette kıyılır nikahımız."
Bölüm Şarkısı: Deniz Toprak - Diz Dize
Deniz Tekin - Sezenler OlmuşOKUYUNUZ!
Sizden çok çok özür diliyorum. İki aydır bölüm atmıyorum çünkü yazamıyorum. Sizleri anlıyorum, merak ediyorsunuz ama sizde beni anlayın lütfen. Instagramda paylaştığım hiçbir reels tutmuyor neredeyse. Aylardır kitabımı tanıtamıyorum. Ve birde hiç yorum gelmeyince iyice kaçıyor yazma isteğim.
Ayrıca gerçekten çok yoğunum. Bu haftadan itibaren sınavlarım başlıyor. Bu 18. Bölüm ve 20. Bölümde sezon finali yapma kararı aldım. 18, 19 ve 20. bölümleri dolu dolu okuyacaksınız.
Sebebi ise bölüm yazamamam. Bölüm yazsam da bu çok uzun sürüyor ve yetiştirmek için strese giriyorum, bu sefer bölüm içime sinmiyor. En azından sezon finali verip birkaç ay bölüm biriktirdikten sonra tekrar yayınlamayı düşünüyorum. Merak etmeyin, yayınlamaktan vazgeçmem. Bu kitabın sonunu okuyacaksınız. Sadece bölüm biriktirirsem daha düzenli ve daha sık bölüm atabilirim diye düşünüyorum. Umarım beni anlarsınız <3
BOL BOL YORUM YAPIP OY VERİN LÜTFEN, SİZİ SEVİYORUM 💖💖
_________________________________________
Bir saattir sıralanmış bir şekilde şınav çeken Alfa Timini seyrediyordum. Karan, gizlice lahmacun yedikleri için onlara ceza vermişti. Şınav çekmenin benim için bir ceza olmadığını bildiği içinde şınav çekmeme izin vermeyip öylece oturma cezası vermişti. Bu haksızlıktı.
"Kaç oldu asker?!" diye bağırdığında ters ters Karan'a baktım. Az daha bağır da kulak zarım patlasın manyak herif! O nasıl bağırmaktır?
"Sıfır oldu Komutanım!" diye bağırdı Alfa Timi birlikte.
Yanımda bir hareketlilik hissettiğimde başımı çevirdim. Karan'ın kardeşi Defne yanıma oturmuştu. Dudaklarını büzüp Alfa Timini, özellikle de Mehmet'i, izlemeye başladı. Belli etmemeye çalışsa da onu da gizli gizli Mehmet'e bakarken yakalıyordum.
"Abi yeter artık! Baksana çok yoruldular." diye bağırdı Defne.
"Onu gizlice lahmacun yemeden önce düşüneceklerdi." dedi Karan katı ses tonuyla.
"Bende gizlice lahmacun yedim, neden bana da şınav çekme cezası vermiyorsun?" diye sordum.
"Çünkü o sana ceza değil, ödül olur." dedi pis pis sırıtarak.
"Yalan söyleme! Deli Kızılın diye ceza vermiyorsun!" diye bağırdı Deniz.
"Şınav sayın yüz daha arttı Deniz." dedi Karan sinirle. "Kurt Bakışlın yok karşında. Komutanın var!"
"İkisi de aynı şeye varmıyor mu?" diye sordu bu sefer Deniz.
"İki yüz daha arttı. Konuşmaya devam edersen daha da artacak."
"Abi biraz insaflı ol Allah aşkına. Deniz haklı." diyerek adeta yalvardı Defne. Ama gözü Mehmetteydi.
"Deniz Abi desene kızım. Karan'la yaşıtız biz. Bir türlü bize abi demeyi öğrenemedin." dedi Ulaş şınav çekmeye devam ederken.
"Ulaş haklı Defne. Bana abi dediğin gibi onlara da abi demelisin." diyerek Ulaş'ı destekledi Karan.
"Ama onlar benim abim değil." deyip kollarını birbirine doladı Defne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun Kalbimin Davası
Teen FictionAvukat Gökçe Eraslan, yanlışlıkla müvekkili yerine bir askeri arar ve o askerin hayatını kurtarır. Ardından olan olaylar nedeniyle Gökçe, geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalırken şehit ve asker çocuklarını eğiten gizli Oğuz Teşkilatı'nın varlığını öğre...