Instagram hesabımda bir soru - cevap yapmıştım. Instagram hesabımı takip etmeyenler için ayrı bir bölüm yapmak istedim.
Çok fazla sorulan sorulardan:
Soru 1: Yüzünü göstermeyi düşünüyor musun?
Cevap: Kitabım ve hesabım çok büyürse neden olmasın? Şimdilik adımı bilmeniz yeterli. Adım Sude.
Soru 2: Karakterlerine parodi hesabı açmayı düşünüyor musun? Karakterlerinin modelleri çok güzel.
Cevap: Elbette açmayı düşünüyorum. Ama daha erken gibi, kitabımız daha bilinmiyor. İsteyenler parodi hesabı, fan sayfası açabilir. Çok mutlu olurum. Ancak şunu da belirtmek isterim ki; sıkılmayacak, yarı yolda bırakmayacak kişilerin parodi hesap açmasını isterim. Yarı yolda bırakmak hoş olmaz. Eğer parodi hesabı, fan sayfası açan olursa bana haber versin, lütfen.
Soru 3: Yan çiftlerin aşkına değinmeyi düşünüyor musun?
Cevap: Küçük kısımlarda olsa evet, değinmeyi düşünüyorum. Daha kitaba eklenmeyen karakterler olduğu için haliyle daha kitapta olmayan çiftlerde var. (Niye bu kadar çift yaptım bilmiyorum) Kitabı 'ben' diliyle yazdığım için diğer çiftlerin sahnelerini 'ben' diliyle yazamam ve her karakterin iç dünyasına odaklanamam, odaklanırsam başrol çiftimize vakit ayıramam. Bu yüzden yan çiftlerin küçük sahnelerini 'yazardan' diye belirtip yazacağım. Bu da küçük bir duyuru olsun.
Soru 4: Kitap kaç bölüm olacak?
Cevap: Daha yeni yazdığım için bu soruya yanıt vermek için çok erken. Bölüm uzunluklarımı yavaş yavaş arttırıyorum ama maksimum 6000 kelimelik bölümler yazarım, daha fazla yazarsam okuyucu sıkılabilir. Zaten tam bitirmek istediğim yerde bitiriyorum bölümleri. Bölüm uzunluğunun böyle olduğunu düşünürsek en az 50 bölümden aşağı olacağını düşünmüyorum. Çok daha fazla da olabilir bölüm sayısı, bilemiyorum.
Soru 5: Bu kitap dışında kitap yazmayı düşünüyor musun?
Cevap: Elbette düşünüyorum. Bu kitap dışında kısa bir texting Kitabım var, eğlencesine yazmıştım. Onu yayından kaldırıp tekrar düzenledikten sonra daha uzun bir şekilde yayınlayabilirim. Bunun dışında yazmayı düşündüğüm bir sürü kurgum var. Hepsine aynı anda odaklanamayacağım için bu kitap bittikten sonra yazmaya başlayacağım tek tek. Acelemiz yok, kitaplarımı sırayla yazacağım. İnşallah o kitapları yazmaya başlamadan önce kitabımız çok ünlenmiş ve basılmış olur <3
Eveeettt! En çok sorulan 5 soruyu ve cevaplarımı yazdım. Aslında bu
soru - cevap etkinliğini yapmak için çok erken ama instagram hesabımı takip etmeyenler için bilgilendirme amaçlı yaptım. Aşağıya merak ettiğiniz soruları sorun lütfen. Mümkün olduğunca cevaplamaya çalışacağım.👇
Merak ettiğiniz şeyler nedir? İstediğinizi sorun. Spoiler vermem ama :)
Bu soru - cevap bölümünü 10k olduktan sonra yayınlayacağım. Siz bunu okuduğunuza göre 10k olmuşuz demektir. Bir şeyleri yavaş yavaş başarıyorum, başarıyoruz. Bu beni duygulandırıyor. 100 bin, 500 bin hatta milyon olacağımız günlerde gelecek, inanıyorum. Lütfen kitabı yayın, herkese önerin.
İnstagram: Yazarrrperest (lütfen takip edin)
Kendinize iyi bakın dostlarım, yeni bölümde görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun Kalbimin Davası
Teen FictionAvukat Gökçe Eraslan, yanlışlıkla müvekkili yerine bir askeri arar ve o askerin hayatını kurtarır. Ardından olan olaylar nedeniyle Gökçe, geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalırken şehit ve asker çocuklarını eğiten gizli Oğuz Teşkilatı'nın varlığını öğre...