"Ölüm, benim için özgürlüktü. Halbuki en büyük tutsaklıkmış, bilmiyordum..."
Bölüm Şarkısı: Model - Sarı kurdeleler, Ziynet Sali - Deli Divane, Gülşen - Dillere Düşeceğiz Seninle, Sertab Erener - Kendime Yeni Bir Ben Lazım
_________________________________________Herkese merhaba! Lütfen bol bol yorum yapın. Ve oy verin.
❗ Karan'a parodi hesabı açıldı! @karanyeresan takip edebilirsiniz. Parodi ya da fan sayfası açmak isteyenler benimle iletişime geçebilir.
Umarım beğenirsiniz! Bol bol YORUM yapın. 50 oy 150 yorum sınırı! Lütfen her sahneye düşündüklerinizi yazın.
BİR DÜZENLEME YAPIYORUM:
❗150 YORUM OLMASI İÇİN TEK KELİMELİK YORUMLAR YAPMAYIN! YAZDIĞIM SAHNELERE GÜZEL YORUM GELMESİ İÇİN BÖYLE BİR ŞEY YAPIYORUM. 150 YORUM OLSA BİLE YORUMLAR ANLAMSIZ OLURSA YİNE BİR ŞEY DEĞİŞTİRMİYOR.
Küçük bir düzenleme yaptım.
Keyifli Okumalar 🧚♀️
_________________________________________
1 HAFTA SONRADamla öleli bir hafta olmuştu. Onu toprağa uğurlarken çok ağlamıştım. İki gün önce kendi evime gelmiştim. Gece ve Masal yanımda kalıyordu. Karan da sürekli beni ziyarete geliyordu. Odamdan hiç çıkmıyordum. Odamın kapısı çalındığında yataktan doğruldum.
"Ada geldi, odandan çıkamaz mısın Gökçe?" diyen Masal'ın sesini duydum. Sesimi çıkarmadım. Masal kapıya daha hızlı vurmaya başlamıştı. "Gökçe? Orada mısın? Beni korkutuyorsun, şu kapıyı açar mısın Gökçe?!" diye bağırarak kapıyı zorluyordu Masal. Yerimden kalkıp da kapıyı açacak dermanım yoktu.
"Kızlar! Gökçe kapıyı kilitlemiş, ses çıkartmıyor. Korkmaya başladım, buraya gelin!" diye bağırdı bu sefer Masal.
"Gökçe, kapıyı aç!" diye bağırdı Ada. Endişeli sesi buraya geliyordu.
"Çekilin, kapıyı açacağım." diyen Gece'nin sesini duydum. Kısa bir süre sonra kapı açıldı. Kızlar, hızla içeri girdiler.
"Kızım, niye ses vermiyorsun?! Canımızdan can gitti şurada!" diyerek bana sarıldı Ada.
"Ada haklı. Kendine zarar verdin sandım!" deyip Masal da bana sarıldı.
Gece sesini çıkarmadan bana bakıyordu. Bu bakışın sebebini biliyordum. Bana sinirliydi.
"Bir daha hiçbir kapıyı kilitlemeyeceğin konusunda anlaşmıştık!" dedi sinirli çıkan sesiyle. Ama gözlerinde korku vardı. Ada ve Masal, Gece'nin bu sözüne bir anlam verememişti ama ben biliyordum. Hemde çok iyi biliyordum.
"Siz ikiniz ne saklıyorsunuz bizden?" diye sordu Masal şüpheli bir şekilde bakarak.
Ada yatağıma oturdu. "Önce Gece de hem evinin hemde büronun anahtarının olması şimdi de Gece'nin söylediği bu söz. Bizim bilmediğimiz ne var?" diye sordu gözlerini kısarak.
Gece, anlatmak için benden onay bekliyordu. Çünkü bu aramızdaki bir sırdı. Gözlerimle anlatması için onay verdim.
Dolan gözlerimin görünmemesi için başımı yan tarafa çevirdim.🌼
YILLAR ÖNCE
Edebiyat hocasının ikili gruplandırarak verdiği ödevi duyunca başını sıradan kaldıran Gece, etrafına bakınarak kimle grup olsam diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun Kalbimin Davası
Teen FictionAvukat Gökçe Eraslan, yanlışlıkla müvekkili yerine bir askeri arar ve o askerin hayatını kurtarır. Ardından olan olaylar nedeniyle Gökçe, geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalırken şehit ve asker çocuklarını eğiten gizli Oğuz Teşkilatı'nın varlığını öğre...