-"HEY SEN!! BURASI BİZİM ÇÖPLÜĞÜMÜZ BURADA NE ARIYORSUN!?"
....
Önündeki 4 çocuğa anlamaz gözlerle baktı Peter,
bu çocuklardan ikisi erkek kalan ikiside kızdı. O öylece karşısındaki çocukları süzerken hislerinden gelen uyarı ile kafasını çevik bir şekilde sağa çevirdi. Ve karşısındaki kumral çocuğun yumruğundan kurtuldu.
-"Wade, dostum ne yapıyorsun."
Diye sordu. Hafif tombul olan esmer çocuk. Lakin karşısındaki çocuk arkadaşının lafını umursamdan, diğer bir yumruğu harekete geçirdi. Ve buna karşılık olarak.
Peter'da ters takla atarak geriye sıçradı. Hepsinin gözleri şok içerisinde açıldı ve ağızları 'o' şeklini aldı. Ve uzun bir süre Peter'ı göz hapsinde tuttular.
-"Sen bunları nerden öğrendin.
Ya Off keşke bende yapabilsem."Diye atıldı tombul çocuk. Peter'a uzaylı görmüş gibi bakıyordu.
-"Ned ilk defa düzgün bir şey sordu. Sen bunları nereden öğrendin hakkaten bizede öğretsene..."
Diye. Sordu sarışın kız o da Ned denilen çocukla aynı şekilde şaşkınlık içerisinde bakıyordu. Peter'a
-"Aslında kimseden öğrenmedim..."
-"Hey! Ne sorup duruyorsunuz be kimin umrunda onun aptal hareketleri. Sende onu bunu boş ver sorumada cevap ver.
ÇÖPLÜĞÜMDE NE ARIYORSUN? YADA HİÇ CEVAP VERME DİREKT BEN KAFANI KIRMADAN DEFOL GİT."Peter yine hareketsiz kalıp. Anlamaz gözlerle Wade denilen çocuğa baktı. Bu çocuk kendini ne sanıyordu. Burası nereden onun oluyormuş? Gibi düşünceler geçip gitti. Aklından...
-"Hey sana diyorum ana kuzusu hadisene defol git evine!!"
Diyip Peter'ı aniden ittirdi. ama Peter'ı üzen bu değildi. Peter ne ana kuzusuydu nede bir evi vardı. Ve bu gerçeği hatırlamak onu üzmüştü.
-"Yok ki."
-"NEY YOK! Lan defolup gitsene!"
-"YOK İŞTE YOK GİDECEK BİR YERİM KUZUSU OLACAĞIM BİR ANNEM yok..."
Sona doğru ağlamamak için kısılan sesi resmen içine kaçmıştı. Göz yaşlarını engellemek için başını havaya kaldırdı. Ve dudaklarını dişledi. Nitekim ağlama hissi gidince başını çocuklara çevirdi ve onlara baktı.
Bir küme şeklini almış kendi aralarında fısır fısır bir şeyler konuşuyorlardı. Kümeden ilk çıkan Wade, peter'a doğru ilerleyip elini uzattı.
-"Ben Wade"
Peter'da daha az evvele kadar kendisine yumruk atmaya çalışan çocuğun bu hareketi ile ilk önce afallasada sonrasında hemen uzanan eli sıktı. Ve,
-"Bende Peter Parker"
-"Bende Ned"
Diye atıldı esmer çocuk Peter'da onunda elini sıkıp karşılık. Verdi sonra sarışın olan kız ona elini uzattı.
-"Bende Emma"
Onunda elini sıktı. Ve son olarak esmer kız kalmıştı onunlada tanışmak istemişti.
Ama kız ona el uzatmamıştı. O yüzden o kızın yanına gidip elini uzattı. Kızda karşılık verdi. Ve,
-"Michelle, ama dostlarım
bana Mj der."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfiction-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir