Rüyalardan rüyalara uçuyordum. Üstümde En sevdiğim Hello kityli pijama takımım elimde Star Warstaki ışın kılıçlarından biri ve beni havada kuş misali uçuran
Altımdaki Unicornla gezegenlerin arasında süzülüyorduk.Karşılaştığımız lego gezegenininde durup. Legolardan maket yapıyordum...
Ben orada oturup öylece legolarımla güzel bir şekilde maket yaparken bir anda herşey yok olmaya başladı.
Nedenini anlamaya çalışırken, bir anda kafamın derinliklerinden gelen ve beynimi uyaran çınlama ile ellerimle kulaklarımı kapatıp.
Gözlerimi kapattım. Tekrar gözlerimi açtığımda. Boşlukta devasa bir karaltının içine çekiliyordum.
......
Uyanmamla birlikte hislerimden gelen uyarı ile kafamı geriye çektim. Ve suratıma inmek üzere olan yumruktan kurtuldum.
Kafamı havaya kaldırdığımda. Sınıfımızın zengin züppesi olan Martin ile göz göze geldim.
-"Ah kusura bakma sadece seni uyandırmak istemiştim...
Malum bizim fizikçi dersinde uyunmasından nefret eder."Onun o yalancı gülüşüne karşı bende yüzüme şerefsizce bir gülümseme yerleştirip.
-"Hee hatırladım sana geçen kafanın içindeki yamru yumru organı kullanman hakkında ders veren fizikçi dimi? Uyardığın için sağol."
Lafımı bitirmemle yalancıktan olan gülümsemesi yüzünden silinmiş ve yerini çatık kaşlara ve sinirle sıkılmış dişlere bırakmıştı.
Nitekim onun bu haline karşılık benim gülüşümde mümkünmüş gibi dahada büyümüştü.
Resmen 32 diş sırıtıyordum tabi bu durum ani gelen sesle bozulmuştu. Zilin çalmasıyla birlikte aramızdaki gergin hava toz olup gitmişti.
Çok geçmeden içeri giren fizik hocamız elindeki kağıtları masasına koyup tahtanın önüne geçti.
-"Çocuklar size bir haberim var. Bugün sınav olacaksınız ama bildiğimiz sınavlardan değil. Bu sınav notunuzu etkileyemeyeceği gibi yapılmasının nedeni ülke çapında zeka kapasitenizi ölçmek."
En ön sıradaki Jonh hemen el kaldırıp konuşmak için izin istedi. Hocamızda izin verince hemen yapıştırdı soruyu.
-"Nasıl yani hocam diyelimki zekamız çok yüksek çıktı. Ne değişecek nede olsa kolejde okuyoruz okulumuz zengin? Ve en önemliside bunun bize ne gibi bir faydası dokunacak?"
-"Evet Jonh gerçekten mantıklı bir soru sordun cevabına gelecek olursak sizi ölçmek istememizin nedeni eyaletin dört bir yanındaki en iyi en lüks okulların burslu öğrenci almak istemesi ve tabikide bu sınavdaki en başarılı olanlarınızı okullarında istemelerinden kaynaklı."
-"Hocam blöf yapıyorsanız hiç komik değil."
-"Kaç ortalama ile alıyorlar?"
-"Hangi okullar?"
-"Diyelimki şehir dışında bir okul olursa bize kalacak yer verirler mi?"
Etrafta dolaşan ve hiç bitmeyen sorulara karşı hocamız sertçe tahtaya vurdu. Ve dikkati üzerine çekti.
-"SESSİZLİK!! İzin alarak konuşmaya ne oldu? Ve evet Jessica okul şehir dışında yada çok uzak olursa kalacak yer veriyorlar. Herkesin sorusunu dinlediğimize göre asıl soru sorması gereken kişiye biraz fırsat verelim. Evet Peter senin sormak istediğin bir sorun varmı?"
Bir anda soruyu bana yöneltmesine karşılık üzerime çevrilen kıskanç gözlerin huzurumu yok etmesi bir yana örümcek hislerimin durmadan uyarılmasına neden oluyordu. Üzerimdeki bakışları yok etmek adına
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfiction-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir