....
......
........
...........
"HAYIR PETER KENDİNİ KOBAY FARESİ OLARAK KULLANMANA NE YARDIM EDECEĞİM NE DE İZİN VERECEĞİM!"
-"EMMA İÇİN SON ŞANS DİYORUM SANA YA!!"
-"Elbette başka bir yolu bulunur, eninde sonunda kendini öldürtmeyeceğin bir yol bulmak için İŞİ DOKTORLARA BIRAKMALISIN DİYORUM BENDE SANA!!"
-"Anlamıyorsun Karen,
Sende anlamıyorsun...."-"Hayır Peter sen anlamıyorsun,
Ölümün bir oyun olmadığını, gidenin geri gelmeyeceğini anlamıyorsun..."....Yapay zekasına durumu anlatmaya çalışırken onun sinirden devrelerini bozmuş olan Peter sinirle nefeslendi.
Elleriyle burun kemiğini sıkıp kendine bir kez daha sakin olması gerektiğini hatırlattı.
Bazen ona duyguları yüklediğine yada insani programlar kodladığına pişman ediyordu.
Ama o zamanlar yanlız olduğu için Karen gibi bir robatla konuşma ihtiyacı duymuştu.
Bu yüzden şimdi onun da onayını alması lazımdı çünki Karen diğer robotlar gibi emir almazdı,
Maalesef...
Bu yüzden onu susturmak için sistemini kapattı. Ama sistemi tekrar açtığında uzun bir süre trip yiyeceğini biliyordu.
Karen'i yüklediği kolyeyi boynuna geçirdi. Ve kuledeki odasından çıktı, sessizce koridorda ilerleyip aşağı kata indi.
Kule her zamankinden sessizdi. Çünki kulede clint, Bruce ve peter'den başka kimse yoktu...
Strange evrenler arası bir problemi çözmek için gidecekti. Ama bu sefer Wong'unda onunla gelmesi gerektiği için, Peter buradaydı.
Clint'ten öğrendiğini göre Natasha ve kaptan, Hydra'nın eski yerleşme yerlerini kontrol etmeye gitmişti.
Stark'ınsa yurt dışında özel bir hastane ile görüşmesi vardı, oğlu Harley için umutsuz bir arayış içerisindeydi.
Wanda'da kardeşi Pietro ile güçlerini kontrol edebilmek için Loki'yle asgard'a gitmişti. Geçmişi kötülük dolu olan Loki'de ciddi bir düzelme vardı...
İşte öyle böyle Peter aradığı fırsatı bulmuş, kulede yanlız kalmıştı.
Clint ve Bruce'de yemeklerine konulan ilaçla derin bir uykuya dalmışken, planı için tehdit oluşturan hiç kimse kalmamıştı.
Kuledeki merdivenlerde 1 kat daha aşağı indiğinde işte karşısındaydı aradığı kapı...
Koskoca Tony Stark'ın laboratuvarı,
Çoğu bilim insanın efsane olarak konuştuğu yer...Jarvis'i devre dışı bıraktığı için hiç şifre gerektirmeden kapıyı açmıştı.
Mükemmelliği nedeni ile gıcırdaman açılan kapıyla içindeki heyecanı bastırarak içeri adımla dı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfiction-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir