Sır patladı

143 33 109
                                    

.....

.......


.......

....Güneşin ışıklarının yeni vurmaya başladığı sabahın erken saatlerinden biriydi.

İşi olanlar işine, gözlerinden uyku akan çocuklarda okula gidiyordu, sonbaharın serin rüzgarları yaprakları savuruyordu.

Peterse, spiderman kostümü ile saat kulesinin tepesine oturmuş burgerini yiyordu. Şehir son zamanlarda çok sessizdi.

Zihni bunun kıyametten önceki son sessizlik olduğunu söylese de o, Mahallenin dostu örümcek velet erken emekli olacak diye seviniyordu.

Kim bilir belki benjonun dediğini yapıp buraları terk ederdi, sonuçta burada ona ihtiyaç yok gibi görünüyordu.

Bu fikri kendine onaylatmak için zihniyle tartışmaya giren peteri, durduran çınlaması oldu.

En son kendini o yatakta kanlar içinde bulduğunda çınlayan kulakları 1 haftadır sessizdi, şimdi ise sanki o bir haftanın acısını çıkartırcasına çınlıyorlardı.

Hızla yerinden doğrulup çınlamasının onu yönlendirmesine izin verdi. Oradan oraya Ağ atıyor gözleri ile şehri tarıyordu.

Her şey normal görünüyordu, o zaman bu çınlama neden bu kadar şiddetli uyarılar veriyordu?

Gözü ile göremediği şey neydi?
Olduğu yerde durduğunda çınlaması bu sefer onu güney batı yönünden uyarıyordu.

Hızla ilerlemeye devam etti, her bi Ağ atışında bina sayısı azalıyordu nihayet binalar yerini ağaçlara bıraktığında çınlaması durmuştu....

Belki 1 saat boyunca çınlamasının durduğu yeri kolaçan edip inceleyen Pet yanlış giden bir şey bulamamıştı.

Belki güçleri zaman geçtikçe azalıyordu. Sonuçta oldukça sık yaralanıyordu ve bu serumu gücünden düşürmüş olabilirdi.

Tam ormandan çıkmak için ağaçlara Ağ atacakken telefonuna gelen mesajla durdu, bu mesajın Tony'den gelmiş olması ise rastgele bir ağaca çıkıp oturarak mesaja bakmasına neden olmuştu.





#Tiny💸

#Tiny💸
Benjamin konuşmamız lazım.

Benjamin#
Engeli kaldırmayı başarmışsın,
Eee Ne vardı vardı bremın?

#Tiny💸
Peter'i biliyorum.

#tiny💸 kişisini #zahmetoldu🥸
Olarak değiştirdiniz...


Benjamin#
Tamam, ne olacak şimdi
Babacım diyip kucağına mı atlayacam?


#zahmetoldu🥸
Dalga geçme Benjamin, Arkadaşın Peter'i kullanarak icadımı bozduğunu biliyorum, çocukça bir intikam hırsın seni ifşa etti.


Benjamin#
Arkadaşım Peter mi?
Senin bu zekayla 40 yıl yaşamış olman
Bir mucize aw bende şükür yarabbi diyordum tam.


#Zahmetoldu🥸
Boşuna blöf yapıp beni kandırmak için çabalama arkadaşına yazdığın özür mektubunu gördüm, resmen beni rezil etmek için çocuğu kullanmışsın çok ayıp arkadaşın o senin ne kadar kırıldı kim bilir?

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin