/~Onlar benim canlarım~\

515 59 405
                                    


Bakın canlar öncelikle şunu söylemek isterimki ben bu kitabı kimseye alnına silah dayayarak

-"OKU LAĞNNN YOKSA SENİ ÖLDÜRÜRÜM!"

Diye okutmadım...

Yani kitabı beğenmediysen konusu sana hitap etmediyse geri tuşuna iki defa basıp ekranın sağ tarafındaki düğmeye basarak kitabımdan çıkış yapabilirsin.

Ama kalkıpta sırf kitap senin düşünce yapına uymuyor diye kitaba rapor veremezsin!

Yazara dm'den sövemezsin!

Yalandan telifler atamazsın!

Çünkü benim kurgumun diğer İrondad kurgularıyla alakası dahi yok!

Şu ana kadar iki kitap yayınladım ve bu iki kitabın oluşum fikirleride ilk defa Spiderman izlediğimden belli aklımdaydı.

Watty geçen sene aralık ayında bir arkadaşın önerisi ile katıldım. Ve benimle benzer görüşleri olan kişilerin kitaplarını gördüm.

Bende heves ettim ve yazmaya başladım.

2 ay boyunca sürekli yazdım.
4 tane kitabım oldu ikisini hiç yayınlamadan sildim.

Ama bu irondad kurgumu 25. Bölüme kadar yayınlamadan biriktirdim....

Sonra işte bir kaç kurgu okurken bazı yorumlarla karşılaştım.

-"Neden bütün spiderson kurgularında Peter yaşadıklarını unutup hep Tony'i affediyor?"

-"Peter o kadar şiddet görmesine rağmen nasıl hiç pisikolojisi etkilenmiyor?"

Bu ve benzeri yorumları görünce dedim acaba benim kitabı yayınlasam severlermi?

Okuduğum her kurgunun yazarı ile samimiyet kurmadan edemediğimden 10-12 arası yazar kesiminden oluşan takipçim vardı.

Bende ilk iki bölümü ardı ardına attım.
Doğrusunu söylemek gerekirse içim içime sığmıyordu.

1-2 gün boyunca bekledim...
Bekledim...
Bekledim...

Sadece iki kişi okudu ve onlarda hayalet okuyucuydu.

Kimsenin kitabı beğenemediğini düşündüm. Biraz daha inceleyince kendi kitabımdan ben bile nefret ettim.

"Ne olursa olsun intikam" kitabını ertesi gün sabah saatlerinde yayından kaldırdım...

Anksiyetem ve asosyalliğim yüzünden arkadaşları tarafından yanlızlık konulu bir şiir yazılan bir insandım ben.

İnsanların görüşleri kendi görüşümden önce gelirdi ve genelde nefret edilen olmamak için taklit ederdim.

Ve Watty'de nefret edilen biri olmak gözüme ürkütücü geliyordu.

Ne bilim yani nefret yorumları hesap kapatmalar falan.

Aradan zaman geçti işte gene watty de takılıyordum. yine bir kaç kurgu okudum yine o yorumları gördüm.

-"Peter niye hep stajyer?"

-"Peter'ın çocukluğu çok acılı ama uzun uzun yazılmamış."

-"niye Peter sürekli Tony'e muhtaçmış gibi yazılıyor."

Dedim lan bunları benim kitaba çağırsam ya yine bir umut ilk bölümü yayınladım.

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin