1 gün önceTony bütün gün Jarvis'in sistemini yenilemekle uğraşmıştı. Nihayet gece bitip. Gökyüzü güneşi kucakladığında o da yenilenmiş ve artık sızılması imkansız olan Jarvis'in sisteminin bitmiş, olmasının verdiği rahatlıkla elindeki kahvesi ile ortak salondaki koltuğu kucaklamıştı.
Sırayla içeri doluşan takım arkadaşları ona sorgulayıcı bakışlar atarken, o da tedirginlikle kahvesini yudumlıyordu nihayet korkusunun asıl sebebi Wanda salona girince soğuk terler dökmeye başladı.
Her ne kadar görev sırasında Wanda'nın telapati yeteneğini çok gerekli ve mükemmel bulsada bugün içten içe o yeteneğe sövüyordu çünkü o da biliyorduki arkadaşı dünkü olaydan şüphelenip ne olduğunu anlamak için onun zihnine girecekti...
Her ne kadar zihnini başka anılarla doldurmaya çalışsada içeri giren Clint'le aklına onun dün yaptığı Benjamin espirisi geldi.
Ve Mary'nin ona hamile olduğunu söylemesi dahil Benjamin'le ilgili olan tüm anıları gözlerinin önünden geçip gitti...
Nihayet anılarını kafasından silip Wanda'ya baktığında şaşkınlıktan ağzı açılmış sinirle kaşları çatılmış bir Wanda gördü.
Az evvelki şaşkınlığını üzerinden hızla atan Wanda'nın yüzünde sadece saf öfke gördü.
Sevgili arkadaşı elbetteki onun zihnini okumuştu. Ve Tony'nin kirli çamaşırlarını görmüştü.
Wanda ona doğru işaret parmağı sallamaya başlamıştı. Ve sinirle ağzını açtı.
-"SEN ÖMRÜMDE GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ BA- PARDON NE BABASI YA SANA BABA DEMEK DİĞERLERİNE HAKSIZLILIK OLUR. SEN....SEN... İĞRENÇ BİR İNSANSIN!!!"
Wanda'nın salonun ortasında bir anda Tony'e kükremesi ile Avengers ekibi korkudan yerlerinden sıçramıştı.
Hatta Clint'in yediği turşu Wanda'nın aniden bağırması ile boğazında kalmış Natasha sırtına vurmasa neredeyse boğulmasına neden olmuştu.
Tony Wanda'nın ölümcül bakışları karşısında kaderine boyun eğmiş idam mahkumları gibi başını eğmiş bekliyordu.
Tabi bu durum Avengersi meraklandırmıştı. Wanda kolay kolay sinirlenen bir insan değildi.
Hele sinirlenince aşağılamak hiç ona göre bir hareket değildi. Elbetki Tony yine yanlış bir şey yapmıştı.
Garip olan Tony'nin yanlış bir şey yapması değildi Tony genelde hatasını asla kabul etmezdi. Kendini kanıtlama gereği duymaz lafı koyup konuyu kapatırdı.
Ama şimdi başını eğmiş hatalı olduğunu kabullenmiş mahcup bir şekilde oturuyordu. Wanda ellerini saçlarına daldırıp sinirle savurdu.
Elbette meraktan çatlayan Clint'de artık sabredememiş ve Oturuşunu düzeltip. Parmağı ile bir Tony'i bir Wanda'yı gösterip.
-"Şey çocuklar turşularım ve ben meraktan çatlamadan önce bize ne oldunu söylemeye ne dersiniz?"
Thor'da arkadaşına destek olup. Elini kaldırdı ve
-"kesinlikle, turşu beyinli Midrigalı ilk defa mantıklı bir şey söyledi."
Clint Tony ile Wanda'nın kavgasını öyle çok merak ediyorduki Thor'un onun hakkında dediğini bile görmezden geldi. Wanda elini Tony'e doğrulttu.
-"Senmi anlatırsın? benmi anlatırım?"
-"Şey çocuklar benim bir oğlum var."
Tony'nin bu lafı ile birlikte avengers ekibi kahkahalara boğuldu. Clint gülmekten yaşarmış olan gözlerini eliyle sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfiction-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir