•~Spiderman~°

509 67 504
                                    

.....




...........






...............



Önümdeki benden korku ile geri geri kaçan bu kişi kimdi?

Bir insan?

Bir zorba?

Bir zalim?

Peki onu öldürme isteğime neden olan neydi?

Bana yaptığı zorbalıklar mı? Yoksa canım yokmuşum gibi beni zalimce dövmesimi?

Hayır!

Beni ölümüne kaçtığım geçmişimin kucağına atmasıydı...

Bir gün yıkılacağını bildiğim halde duvarların arkasına hapsettiğim acılarım, öfkem, nefretim....

Hepsi damarlarımda dolaşıyordu intikamın keskinliği ile...

Hapsedilsikleri duvarları yıkıp sabrımı kendi ördüğü duvarın enkazında bıraktıklarında vijdanım kalbimdeki yerini terk etti.

Artık ben buydum!
İntikamın en karanlık tarafı...

Vücudumdaki yönetimi ele geçiren Benjamin...

Gerçek benliğim, hislerim, dert ortağım, ikinci ben.

Bedel ödetmek için can atıyordu. Ve bende ondan farksız değildim.

Düşüncelerimi gözleyen ruhumun gözlerini karanlığa kapattım.

Ve büründüğüm katilin gözlerini önümdeki kurbanıma açtım...

Gülümsemem bu sefer ona gücüm yeteceği için ve ilk defa acı çeken tarafta ben olmayacağım için an ve an büyüyordu.

Daldığımı zannedip yeniden çıkış kapısına hareket etmeye çalıştı.

Yanımdaki ne için olduğunu bilmediğim boruyu söküp kapının önüne fırlattım.

....

Son anda önüne düşen devasa havalandırma borusuyla küçük dilini yutan Flash'ın içi korkuyla doldu.

Kim bilebilirdiki her gün dövdüğü sessizliği ile dilsizlere bile meydan okuyan bu çocuğun içinden potansiyel bir katil çıkacağını....

Korkuyla arkasını döndüğünde kimseyi görememesi onu afallatırken küçük beline yediği tekme ile acı ile inledi.

Daha yere bile düşemeden aynı saniyede kaburgalarının birleştiği yere vurulan müthiş serlikteki o yumruk....

Ağzından akan kanlar beyaz fayansın üzerinde şimdiden küçük bir dere oluşturmuştu.

Nefeslenmesine bile izin vermeden yüzünü dehşet bir hızda yumruklayan masumiyetini kaybetmiş çocuğa yalvarmaya çalışıyordu.

Yüzüne doğru inen yumrukla gözlerini korkuyla bir kere daha kapattı. Ama beklediği olmadı.

Kolundan tutulup bir anda yerden doğrultuldu. Sırtı arkasındaki duvarla çarpışırken boğazını sıkan güçlü eller...

Elleriyle onun ellerini ne kadar durdurmaya çalışsada başaramadı tam gözleri kararacakken boynundaki eller geri çekildi.

Havasız kalmış ciğerlerine bir nefes çekebilmişken karnın boşluğuna geçirilen yumruk ile ağzından kanlar fışkırmaya başladı.

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin