Bunu yapmak istemezdim ama her bölüme 500 kişi geliyorsunuz sizce de ayıp değilmi?
Oy sınırı:50⭐️
....
......
.........
...Benjamin kulağına yapması gerekenleri bir şeytan gibi fısıldarken, o onu dinlemekten öteye gidememişti.
Çünkü bu sefer Peter'de biliyordu,
Bu istek sadece Benjamin'e ait değildi...Yeni kostümü bütün vücudunu sarıp, suratını da kaplarken, o da karen'in nasihatlerini kendine saklamasını son kez söyledi.
Aynada kendini süzerken bir yandan da yapacağı şeyin ağırlığını hazmetmek çalışıyordu.
Siyah kostüm kumaşının, üstündeki kameraların algılıyamaması için yaptığı nanoteknolojilik doku, mat kumaşın üstünde parlak şeritler halinde duruyordu.
Bel kısmındaki daha koyu bir siyah renginde olan kemer düz kesimi ile köşesinden sarkan cepleri ile çok salaş gözüküyordu.
Tabi ceplerin içindekiler salaş giyinen depresif bir çocuğun aksine ruhundaki asiliği temsil etsede bunu umursamıyacaktı...
Vücudunu süzme işi bittiğinde aynada kendiyle göz göze gelmekten korkup hızla, görüş açısını pencereye çevirdi.
Kulede değil mabetteydi, Strange'nin işi uzayınca kuledekilere malzeme almaya geldiği yalanını uydurmuştu.
Tabi, bu yalandan emin olmalarını sağlamak içinde mabede kadar yürüyerek gelmiş kapıdan girdiği anda kostüm tuşuna basmıştı.
Şimdide mabedin temizliği için kullanılan, pis suların zeminden lağımlara aktığı geçidin mazgalını açıp içine girmişti.
Dar geçitte sürünerek ilerlerken hızlı olması gerektiğini biliyor, seri hareketlerle duvarlardan geçiyordu...
Nihayet geçidin kanalizasyona geçen bölümüne girdiğinde karşıya Ağ atarak kendini dar geçitten asılarak çekti.
Nihayet geniş kanalizasyona ulaştığına sevinip rahat bir nefes alacakken gördüğü cardonla çığlık atıp tavana sıçramıştı....
-"Ağhğhğ"
Sıçarken kafasını yukarıdaki boruya çarptığı için acıyla feryad ederken, sinirle yerdeki peynirinin peşindeki cardona Ağ attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfic-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir