....
....Üzüntüyle çıkmışlardı binadan bunca yol boşuna gelmişlerdi.
Wanda bir geri dönüşüm derneğinden nefret edeceğini Hiç düşünmemişti...
Nedendi ya! Nedendi? Bir insan niye yeni bir kamera aldığında eskisini geri dönüştürmek isterdiki.
Bu insanlar hiç 'sakla samanı gelir zamanı' sözünü duymamışlarmıydı?
-"Wandağğğğğğğ"
Derin bir nefes alıp kafasını ikizine çevirdi. Ve 'ne var' bakışlarını ona yolladı.
-"Acıktımmmmm!"
Az evvel aldığı nefesi sertçe bıraktı ve umursamaz ikizine en ölümcül bakışlarını armağan etti.
-"Ben burada bu duruma bir çözüm düşünürken sen gerçekten midenin derdindemisin? Sen ne biçim bi kahramansın! Hiç utanmıyormusun?"
İkizine attığı nutuktan hemen sonra, guruldayan karnının onu düşürdüğü durum yüzünden kızarmayı boş verip direkt morarmıştı...
-"Wanda acil durum protokölü sanırım bomba patladı! Aaa pardon yanlış anlamışım karnın guruldamış."
Lafını bitirir bitirmez saniyeler için gözden kaybolan Pietro arkasında sinirli bir Wanda bırakmıştı.
Pietro'nun yok oluşunun 22. Saniyesinde Wanda'nın açlığı iyice kendini belli etmeye başlamıştı.
Oda açlığını giderebilmek için pastane aramaya başladı.
Tabi gecenin bu saatinde nerede pastane bulabilirdiki? Hemde böyle sınırdaki, fazla nüfusun olmadığı bir bölgede.
Kendi kendine Düşününce Pietro şimdi çoktan Quens'ten ayrılıp kendine en iyisinden bir restoran bulup zıkkımlanmaya başlamıştır dedi.
-"Hain kardeş, Vefasız eşşek, kalpsiz dana,
İnsan bir koşar gelir kardeşinede yemek getirir....."Tabi o lafını bitirir bitirmez saniyeler içerisinde elinde paketlerle beliren kardeşini görünce afalladı.
-"Kızım sana güvenip beş dakika arkamı dönemeyecekmiyim ben? Sıra beklerken kulaklarım nasıl çınladı...
Tanrı bilir arkamdan neler dedin!"Üzerindeki afallamış ifadesinden hızla kurtulup. Acil durum yalan gücünü kullandı.
-"Herkesi kendin zannediyorsun herhalde Piet. ben niye senin arkandan konuşayımki ben senin ikizinim elbette beni burada bırakıp. Kendine yemek alamayacak kadar ponçik bir kalbe sahip olduğunu biliyorum."
Buna karşın Pietro ona 'cidden mi?' Bakışlarını yolladı. Ve eline bir paket tutuşturdu.
Wanda elindeki paketi açınca iştahı kabardı. Ve kardeşinin omzuna pat patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfiction-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir