•~°Tabikide Benjamin•~°

737 79 128
                                    


Bugün bölümü bu kadar geç attığım için sorry...

2 gündür acayip hastayım ve yediğim her şeyi istifra ediyorum. Şuan biraz daha iyiyim o yüzden okuyucularımın gönlünü alam dedim.

.....

-"Tabikide Benjamin. Tanrım ben bunu nasıl düşünemedim?"

Avengers ekibi şok içerisinde Tony'e bakarken Tony kendi kendine olduğu yerde olta atmaya başladı.

Onun bu halini gören Wanda kalkıp onu sarsmaya çalıştı. Lakin Tony yine onları görmezden gelip. Olduğu yerde dönmeye devam etti. O sırada Steve sinirle söylendi.

-"Senin espirilerin yüzünden dünyadan bir deha daha silinmiş durumda nasıl hissediyorsun Clint?"

-"Ya ben ne dedim ki? Bir anda kendi kendine bu hale geldi."

-"Clint adamın beynini öldürürken iyidi, hadi şimdi kolaysa söyle bakalım Tony'i bu durumdan nasıl çıkartacağız."

-"Turşu filan koklatsak belki kendine gelir."

Arkadaşlarının onun üzerinde dolaşan sinirli gözlerini hissettiğinde Tony'i kendine getirmek için kendince en mantıklı kozu oynayacaktı.

Bunu bir türk filiminde görmüştü. Ve bu ayıltma konusunda oldukça etkili olan hamlenin adı Osmanlı tokadıydı. Dizide gördüğü repliğe doğru hareket eden Clint.

-"Bismillah!"

Diyerek koltuktan kalktı,ve bir hışımla Tony'nin yanına gitti. Onu tüm gücü ile kendine doğru çevirdi, Ve repliğin en önemli hamlesini yaptı. Ağzıyla

-"kığh Pühh"

Diye bir ses çıkarttı. Ve tüm gücü ile Tony'nin suratına tokadı bastı. Atılan tokadın sesi odada yankılanmıştı.

Avengers üyeleri Tony'nin zırhıyla Clint'i kızartma yapacağından emindi. Ve bu kavgaya karışmak istedikleride şüpheliydi. Lakin hiç Tony'den beklenmeyecek bir hamle geldi.

Tony birden Clint'e sarıldı. Ve Clint'in Tony'i bir vakit sonra ittirmesi ile ayrıldılar. Sonrada Tony Clint'i omuzlarından tutarak sarstı...

-"Dostum sen bir dahisin.
Anlıyorsun beni değilmi? Sen bir dahisin Clint!!"

Bu lafı duyan Avengers üyeleri kaşları şaşkınlıkla havaya kalkarken bir tek Buruce'ninki kızgınlıkla çatılmıştı.

-"Dostum sen az evvel bu turşu beyinliye dahimi dedin?"

-"Heyyy!! Ben hala buradayım....."

...Tony onların kavgasını umursamayıp zırhını çağırdı. Ve duvarı yıkıp öylece gitti. Karşı odada çocuklarla ilgilenen Pepper ve Natasha odaya daldı. Ve şaşkınlık içerisinde duvara bakan Avengers üyelerini gördüler.

...Tony son süraat Avengers binasına ilerliyordu. Nihayet avengers binasına vardığında hemen labaratuvarına indi.

-"Jarvis kayıt dosyalarını aç."

-"Hangi kordinatlar üzerinden açmamı istersiniz."

-"Quens'in Merkez yetimhanesinin 2015 senesinin kayıtları."

-"Efendim toplam 112 kayıt var."

-"İsmi Benjamin ve yetimhaneye 6-7 yaşında gelmiş olanların kaydını aç."

-"Efendim dediğiniz bilgiyle oluşan bir kayıt yok."

-"Ne demek yok!?"

-"Benden başka bir şey istiyormusunuz efendim?"

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin